Gravatar

#11 MMB 15 år siden

Har du tænkt dig at opdatere afstemningen hvert 10 minut? :P
Gravatar

#12 Yoda 15 år siden

Jeg har en kedelig fredag, okay! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 neran 15 år siden

T2 fra min side
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#14 Kruse 15 år siden

Jeg stemte på Aliens!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15 MuManden 15 år siden

Jeg stemte også Aliens, men det er for at få lidt spænding i afstemningen, da jeg ligeså godt kunne have stemt på T2.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#16 MuManden 15 år siden

Når du har opstillet dem sådan at de er efter årstal, så ser det jo ud som om han har brugt mindst tid på Aliens og T2. Det kan man så tænke lidt over... :D
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#17 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg stemte T2 !

Men hvis The Abyss Directors Cut havde været der, så havde jeg faktisk kunne komme i tvivl, da det er en allerhelvedes dygtig film.. Bio-versionen er skam også okay, men DC er s'gu helt genialt.. En lille overset perle, hvis man spørger mig :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18 Yoda 15 år siden

Det er blot hans oprindelige værker, der er på listen. DC-udgaven af "Aliens" er heller ikke med.

Men det lader forsat til, at det er "T2", der ender på sejrsskamlen :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#19 HonoDelLoce 15 år siden

yoda (18) skrev:

Det er blot hans oprindelige værker, der er på listen. DC-udgaven af "Aliens" er heller ikke med.

Men det lader forsat til, at det er "T2", der ender på sejrsskamlen :-)

Uden at ville fluekneppe - er DC så ikke netop de "oprindelige" udgaver ? :) Og bio-cut er sådan som studiet ville ham dem efter at have set directors cut ? :)

Sådan ser jeg det i hvert fald :)

Også derfor jeg som regel gerne lige vil vide hvilken version instruktøren selv foretrækker :) Jeg ved godt at man ikke altid kan regne med at Directors Cut virkelig også ér Directors Cut eller bare en Extended Cut for vise man har optaget nogle flere scener :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#20 Yoda 15 år siden

honodelloce (19) skrev:
Uden at ville fluekneppe - er DC så ikke netop de "oprindelige" udgaver ? :) Og bio-cut er sådan som studiet ville ham dem efter at have set directors cut ? :)

Ahh, det skal jeg ikke kunne sige...

Min pointe var blot, at listen blot opsumerer Camerons film uden hensyntagen til, hvorledes de er blevet klippet, vist i bio eller sendt ud på dvd. :-)

Skriv ny kommentar: