Gravatar

#31 MOVIE1000 15 år siden

Okay det vil jeg så gøre jeg så en anden film med ham for 2 måneder siden der var jeg rigtig godt underholdt Den sidste action helt det var en go Arnold film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#32 Antlion 15 år siden

Jeg er en af de få som foretrækker "The Terminator" fremfor "Terminator 2: Judgment Day", så den fik naturligvis min stemme.

Uden det dårlige skuespil (som til tider nærmer sig det elendige), middelmådige manuskript og flade cinematografi, kunne den måske være blevet til et mørkt mesterstykke.
Gravatar

#33 BN 15 år siden

Antlion (32) skrev:
Uden det dårlige skuespil (som til tider nærmer sig det elendige), middelmådige manuskript og flade cinematografi, kunne den måske være blevet til et mørkt mesterstykke.

Er det 'The Terminator', altså etteren, du her taler om? Jeg spørger, fordi det virker selvmodsigende at du - efter at have givet den din stemme - tilsyneladende fortsætter med at rakke den ned, med det resultat, at James Cameron's efter DIN mening bedste film er en film med dårligt skuespil, middelmådigt manuskript og flad cinematografi.

(Skriftsprog kan sommetider forvirre. Med det henførende ord "den" ser det ihvertfald ud til at være etteren du sigter til.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#34 MOVIE1000 15 år siden

#33 jeg tror han mener at han stemte på Terminator, og han rakker T2 ned
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#35 Antlion 15 år siden

#33:

Jeg mener, at Camerons bedste film er en film med dårligt skuespil og flad cinematografi, ja. Det var nok en smule misvisende at kalde manuskriptet for middelmådig, da det hovedsageligt er (dele af) dialogen, som jeg har et problem med.

Ovenstående ændrer dog ikke på, at det er en yderst interessant film, som i sin skildring af menneskehedens skæbne er helt unik. Til trods for filmens mangler, fanger Cameron alligevel en mørk atmosfære, en aura af dystopi og apokalyptik som stiller spørgsmål og underholder på samme tid.

En snavset og usleben fremtidsvision!

Det var bestemt ikke min mening at "rakke den ned". :)
Gravatar

#36 Yoda 15 år siden

Hvis Camerons bedste film består af dårligt skuespil, en flad cinematografi og et "sådan nogenlunde" middelmådigt manuskript, så må du have det svært med hans øvrige ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#37 Nicki52 15 år siden

En fed blog du har der Yoda. Glæder mig til at se hvad du synes om den næste Olsen Banden der kommer på lørdag. Glæder mig i det hele taget til at du skrive mere.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#38 BN 15 år siden

Antlion (35) skrev:
#33:

Jeg mener, at Camerons bedste film er en film med dårligt skuespil og flad cinematografi, ja. Det var nok en smule misvisende at kalde manuskriptet for middelmådig, da det hovedsageligt er (dele af) dialogen, som jeg har et problem med.

Ovenstående ændrer dog ikke på, at det er en yderst interessant film, som i sin skildring af menneskehedens skæbne er helt unik. Til trods for filmens mangler, fanger Cameron alligevel en mørk atmosfære, en aura af dystopi og apokalyptik som stiller spørgsmål og underholder på samme tid.

En snavset og usleben fremtidsvision!

Det var bestemt ikke min mening at "rakke den ned". :)

Tak for uddybningen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#39 Yoda 15 år siden

Tak for rosen :-)

Det kan da godt være, at jeg også smider et par ord om den næste "Olsen-banden"-film også. Nu må vi se. :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#40 Nicki52 15 år siden

Jeg har også lavet min egen blog. Er stadig i gang med at udvide den og håber ikke det gør noget at jeg har stjålet "Året set i film: 2010". Syntes det var en meget fed idé, men tror ikke bloggen bliver lige som din. Som du kan se på indlæggene, de er skrevet anderledes.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: