Gravatar

#691 wimmie 14 år siden

Jeg elsker ham i The Office - den man har altså også en fantastisk komisk timing ;)
Dog falder min stemme her på Little Miss Sunshine - han er simpelthen fantastisk heri - sjov med en snert af alvor.

Ben Stiller?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#692 Fynboen 14 år siden

wimmie (691) skrev:

Ben Stiller?

Hmm... den film jeg synes han har været mindst øretæveindbydende har nok været Vild med Mary... hvor han bestemt også går mig på nerverne. Mærkeligt, for jeg synes han virker som en smadder sympatisk fyr, når man ser interviews etc...

Mark Harmon?
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#693 Åkepool 14 år siden

"The Presidio". Første gang jeg lagde mærke til ham og stadig det bedste jeg har set fra ham.

Evan Rachel Wood?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#694 wimmie 14 år siden

Thirteen - et skræmmende portræt af teenagere i USA - så den da min lillesøster var 13-14 år og havde næsten mareridt i ugevis ;)
Evan Rachel Wood er suveræn i rollen som en sårbar pige der går langt for at være sej og ældre end sin alder.

Melanie Griffith?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#695 Stilund 14 år siden

Working girl er helt klart en af mine farvoritter, syntes nu mere det er Harrison Ford der styrer, men fik en meget lille svaghed for hende derfra!

Orson Welles
Gravatar

#696 sluppermand 14 år siden

Hm han gør det virkelig godt, både i Kane, Touch of Evil og Third Man... Men, jeg tror jeg vælger hans radio drama, War of the Worlds. Manden var så overbevisende at lytterne gik i panik og nogle valgte at forlade landet.

Bruno Gantz
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#697 elwood 14 år siden

Ingen tvivl herfra Der Untergang, hans portræt af Hitler er emminent, med den viden jeg har om ham via. historie, så er han den perfekte skildring af manden.

Det lyder Kliche og sige men Bruno Ganz er HITLER!

Michael Douglas
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#698 Fynboen 14 år siden

elwood (697) skrev:

Michael Douglas

Mange gode præstationer at vælge imellem... men mit valg må være The Game, hvor han leverer det bedste samlede arbejde... og så ér det bare en rigtig god film.

Linsey Lohan?
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#699 chronaden 14 år siden

Må blive uhm......

Nope, got nothing, sorry :[
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#700 Lord Beef Jerky 14 år siden

Det er da ikke så svært... selvom hun spiller en parodi på sig selv i Machete med succes, og var ganske fin i The Parent Trap, så er hendes bedste præstation stadig at finde i A Prairie Home Companion, hvor hun faktisk kan hamle op med de mere etablerede skuespillere... dog ikke overgå dem.

Jennifer Aniston? (synes jeg selv personligt er langt sværere end Lohan)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: