Emily Blunt er en af mine favoritter, og jeg kan rigtig godt lide hende i både Wind Chill, Devil Wears Prada og Sunshine Cleaning, men den bedste præstation leverer hun i Young Victoria, hvor hun med både følsomhed og personlighed giver liv til Dronning Victoria.
... som er den eneste film jeg kan lide hende i. Men her rørte hendes præstation mig rent faktisk, ikke mindst hendes oplæsning af søsterens afskedsbrev.
Mange vil nok sige "Il buono, il brutto, il cattivo" som også er et oplagt valg, men for mig er det den første film i Dollar triologien Per un pugno di dollari hvor Eastwood gjorde det største indtryk på mig! Han spiller ganske enkelt fremragende som den navnløse hævner og selvom Il buono, il brutto, il cattivo måske alt i alt er en bedre film synes jeg eastwood gør det bedst i den første film i "serien".
Ewan McGregor?
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Jeg har faktisk kun set Mr. Gambon i HP filmene og Ali G. Men jeg synes at han gjorde det bedst i HP og halvblodsprinsen fordi man så mere dumbledore og han havde fundet ud af hvordan dumbledore egentlig var i forhold til de tidligere, hans bedste scene i den synes jeg er hvor han skal drikke af karret i grotten. :)
Jason Statham?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Ligger og svinger mellem Lock Stock, hvor jeg så ham første gang og blev vild med engelske småkriminelle-film og Transporter, hvor han viste at kampsport godt kunne være andet end Jacke Chan og Van Damme.
Lad os lige skifte stil lidt : Bodil Udsen ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Hun ER bare Emma, og jeg synes virkelig, at hun som type betragtet meget fint "rammer" flere af de kvindelige værtshus- og café-ejere man er stødt på i den virkelige verden.
#11 Herrguth 14 år siden
Paprika Steen
#12 BN 14 år siden
Festen
... som er den eneste film jeg kan lide hende i. Men her rørte hendes præstation mig rent faktisk, ikke mindst hendes oplæsning af søsterens afskedsbrev.
Dean Martin?
#13 Yoda 14 år siden
"Rio Bravo" ... fordi han som "The Dude" spiller perfekt som den post-alkoholiserede vicesherif.
Clint Eastwood?
#14 Twister 14 år siden
Mange vil nok sige "Il buono, il brutto, il cattivo" som også er et oplagt valg, men for mig er det den første film i Dollar triologien Per un pugno di dollari hvor Eastwood gjorde det største indtryk på mig! Han spiller ganske enkelt fremragende som den navnløse hævner og selvom Il buono, il brutto, il cattivo måske alt i alt er en bedre film synes jeg eastwood gør det bedst i den første film i "serien".
Ewan McGregor?
#15 misuma 14 år siden
Tom Hanks?
#16 lyspunkt 14 år siden
Burt Reynolds ?
#17 filmfan 14 år siden
Michael Gambon?
#18 MOVIE1000 14 år siden
Jason Statham?
#19 lyspunkt 14 år siden
Lad os lige skifte stil lidt : Bodil Udsen ?
#20 BN 14 år siden
Huset på Christianshavn
Hun ER bare Emma, og jeg synes virkelig, at hun som type betragtet meget fint "rammer" flere af de kvindelige værtshus- og café-ejere man er stødt på i den virkelige verden.
Richard Crenna?