Ideen er som følgende...jeg smider navnet på en skuespiller/inde eller instruktør på bordet og DU fortæller hvilken film den nævnte person gjorde sit ypperste og derefter smider du et navn op i luften.
Det lød vist lidt kringlet, but you get the picture I'm sure.
Jeg glemte lige at skrive at en god begrundelse for sit valg af film, ville være super, ellers bliver det hurtigt en kedelig tråd.
Jean-Claude Van Damme? Den var svær, hans talent har ikke just imponeret mig i nogen film. Jeg tror dog jeg vælger Universal Soldiers..mest fordi nostalgien tvinger mig.
#3 Oh... Fear & Loathing fordi Johnny Depps fortolkning af Hunter S. Thompson er spot-on! Der er jo stort set ingen forskel... ligeså viser han her en perfekt komisk timing, og jeg synes stadig, at han blev snydt for en Oscar her.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Den er tricky. Jeg synes The Fountain er umådelig smuk og The Wrestler ramte hårdt, men Requiem for a Dream gjorde mest indtryk på mig. Den er rå, barsk og til tider kreativ filmet. Det er win win...øh og win.
Selvom jeg idag bedst kan lide Christopher Nolan's to Batman-film, så var det dog Tim Burton der gjorde det første. Gjorde hvad? Lavede en Batman-film, der tog historien om den maskerede selvtægtsmand alvorligt, og gjorde Batman-universet mørkt og dystert.
#1 misuma 14 år siden
Ideen er som følgende...jeg smider navnet på en skuespiller/inde eller instruktør på bordet og DU fortæller hvilken film den nævnte person gjorde sit ypperste og derefter smider du et navn op i luften.
Det lød vist lidt kringlet, but you get the picture I'm sure.
Jonny Depp?
#2 Lord Beef Jerky 14 år siden
Jean-Claude Van Damme?
#3 misuma 14 år siden
Jean-Claude Van Damme? Den var svær, hans talent har ikke just imponeret mig i nogen film. Jeg tror dog jeg vælger Universal Soldiers..mest fordi nostalgien tvinger mig.
Brad Pitt?
#4 Fynboen 14 år siden
Daniel Day Lewis?
#5 Lord Beef Jerky 14 år siden
#6 Spanner 14 år siden
There Will Be Blood
Svært at vælge mellem den, Gangs of New York, My Left Foot og Name of the Father, men det blev Daniel Plainview og hans milkshake, der vandt.
Darren Aronovsky?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#7 misuma 14 år siden
Den er tricky. Jeg synes The Fountain er umådelig smuk og The Wrestler ramte hårdt, men Requiem for a Dream gjorde mest indtryk på mig. Den er rå, barsk og til tider kreativ filmet. Det er win win...øh og win.
Tim Burton?
#8 BN 14 år siden
Batman
Selvom jeg idag bedst kan lide Christopher Nolan's to Batman-film, så var det dog Tim Burton der gjorde det første. Gjorde hvad? Lavede en Batman-film, der tog historien om den maskerede selvtægtsmand alvorligt, og gjorde Batman-universet mørkt og dystert.
Joan Allen?
#9 filmz-Bruce 14 år siden
Mark Ruffalo
#10 stoffer 14 år siden
Emily Blunt