Gravatar

#11 Nicki52 15 år siden

Man kan bare købe billet og sætte sig lige hvor man vil.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 Skeloboy 15 år siden

#11 - det kunne også betyde, at dem, der har pladsbillet kan bruge den, men man kan ikke bestille flere...
Gravatar

#13 Lord Beef Jerky 15 år siden

I dag er første dag, jeg har kørt bil med sne på vejene. Det var sjovt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14 Thomsen 15 år siden

Min kæreste måtte droppe at komme til RUC i formiddag, fordi DSB i deres uendelige visdom havde aflyst togene uden forklaring (der er vistnok nogle problemer med overisede sporskifter på S-togsnettet, så mon ikke det er det samme). Da hun kom tilbage fra stationen, stod afgangene stadigvæk registreret som at køre uden problemer på deres hjemmeside.

Jeg er da helt glad for, at jeg skal flyve hjem til familien i Sønderborg på søndag. Det skal være virkeligt slemt, før Cimber aflyser det.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15 tiany 15 år siden

Thomsen (14) skrev:
Jeg er da helt glad for, at jeg skal flyve hjem til familien i Sønderborg på søndag. Det skal være virkeligt slemt, før Cimber aflyser det.

Men det kan være de går konkurs inden da :D

Valar morghulis
Gravatar

#16 davenport 15 år siden

Man flyver ligefrem rundt???
Krøsus!!

Elsker sne. Her er meget meget smukt lige nu. Jeg hader tilgengæld regn og efterår. Kan ikke finde det smukke i døde træer og gule blade.
Vi havde den lille med ude igår og i dag, og hun synes det er noget mærkeligt noget, men meget spændende. Hun er bare pakket så godt ind, at hun næsten er immobil :)

Hunden vælter rundt og elsker det mest!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 Skeloboy 15 år siden

#16 - jaja, sne er godt...hvor mange cigaretter har du tilbage?... ;)
Gravatar

#18 davenport 15 år siden

en 10 stykker, tror jeg...
Gravatar

#19 lagoni 15 år siden

Sne er fantastisk! Det ligger en dejlig dyne over det hele, så der fredeligt og flot. Jeg har gået i massevis af snedriver for at mærke den lette sne falde go se den flyve når jeg sparker til den (meget modent, jeg ve' det). Alt virker bare dejligere når der er sådan eventyrsne!

Men det er selvfølgelig nemt for mig at sige, når jeg har kort gåafstand til både arbejde og butikker og ikke skal holde i kø eller glide rundt på glatte veje.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#20 davenport 15 år siden

Skriv ny kommentar: