Gravatar

#21 cyberzed 15 år siden

#19 Hørt hørt, jf. min facebook update i morges har jeg hele dagen hørt "Walking in the Winterwonderland" inde i mit hoved hele dagen (det er da bedre end høre en rungende BRAAAAAINS hele tiden)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

#22 15 år siden

Elsker sne så længe det ikke kommer i vejen for min transport. Sjap og slud er jeg til gengæld ikke synderligt begejstret for. Og is kan godt drille bilen, når man bor på en bakke :P
Gravatar

#23 Thomsen 15 år siden

tiany (15) skrev:
Men det kan være de går konkurs inden da :D

Uha, det må du ikke engang sige for sjov. 7-9-13 og bank under bordet. Det ville godt nok være kedeligt at strande på grund af det. Det ser ud til, at Sterling var en rigtig, rigtig dum investering for Cimber.

davenport (16) skrev:
Man flyver ligefrem rundt???
Krøsus!!

Haha, dog ikke. Normalt tager jeg skam toget sammen med alle de andre fattigrøve. Men min far havde åbenbart nogle bonuspoint tilbage, fra før dengang han gik på pension. De skulle bruges nu, så jeg var heldig. :-)

Men apropos, så opdagede jeg her fornyligt, at Cimber tilsyneladende har lavet om på deres prispolitik igen, så de nu sælger noget, der ligner DSB's orange billetter. Hvis man har mulighed for at vælge de rigtige afgange, så kan man komme til Sønderborg for så lidt som sølle 200 kroner inkl. skatter! Til gengæld kan man så ikke skifte afgang, hvis man bliver forsinket, eller få billetten refunderet, but who cares? Tur-retur for 400 kroner, det er væsentligt billigere end DSB's normalpriser og kun lidt dyrere end samme tur med orangebillet. Jeg skal sgu til at flyve noget mere, hvis de holder priserne på det niveau. Det korter lige rejsetiden ned fra knap fire timer til små 30-40 minutter.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#24 wimmie 15 år siden

Sne er flot og rigtig hyggeligt...men når man har 40 km til arbejde - 25 på små veje og 15 på motorvej; så er det altså knap så sjovt.

I går måtte vi opgive men i dag kom vi dog trods alt afsted; jeg er bare spændt på når vi skal køre hjem klokken halv 2 i nat...er bange for at det bliver glat som bare pokker.

Men vores hund er også helt ekset - den hopper rundt og spiser sne ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#25 filmz-jonasgr 15 år siden

#10 Ja lige præcis og netop derfor vil jeg kontakte DSB på Mandag. Gider ikke betale for noget, jeg ikke har fået. Kan også se, at jeg kom til at bestille DSB 1 (hvilket var en fejl), da jeg bestilte min billet. Der vil jeg også have refunderet noget.

Man kunne sætte sig hvor man ville. Jeg kørte med regionaltog. Rent faktisk kunne man sagtens have rejst uden billet. Der var INGEN kontrol overhovedet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#26 filmz-Narniabæver 15 år siden

Jeg elsker sne, men hader ikke at kunne komme med bussen til Vejle!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#27 mr gaijin 15 år siden

Sneen giver mere lys. Det er helt klart et plus. Men det er sgu irriterende, at det bliver så besværligt at rejse på veje og i tog.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#28 davenport 15 år siden

Det giver i hvert fald anledning til gå ture, hvilket jeg normalt er modstander af... Nu er det sku egentligt dejligt nok, med røde kinder osv.
Men er stadig mere til sol og en drink ved poolkanten...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#29 Riqon 15 år siden

The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#30 davenport 15 år siden

Nu fyger det igen. Det er hyggeligt og alt det der, men nu har jeg igen ramt smøg-problematikken, og ikke fået hamstret.
Det er da satans!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: