Jeg vil starte: Hader sne! Jeg er stået op klokken lort for at nå bussen, venter i en halv time, fryser fingre og tær af, og så kom den korrekte bus. Så når jeg er steget ombord får jeg en sms fra skolen at undervisningen aflyst. Blev både glad og sur. Det vil tage en halv time (eller mere) før den næste bus kom, så jeg travede igennem sneen. Hold kæft det var hårdt og koldt. Da jeg kom hjem fandt jeg sne i mine bukseben. Har lige været i bad. Skal til fest på lørdag mange kilometer væk herfra. Lad os se om der bliver en fest. Og jeg skulle i biografen på søndag, men det bliver måske ikke til noget.
Nå, har I en historie om snevejret omkring jer?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Bare sneen ikke forhindrer mig i at komme til Klovborg i morgen aften, så har jeg det helt fint med sne ;o) Vores den mindste er syg i dag, så konen bliver hjemme ved hende. Jeg har derfor bilen og slap for en mere eller mindre umulig cykeltur her til morgen.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg bor i Odense C, der hvor jeg skal møde hver dag er i gå-afstand. Det tager mig 2 minutter at gå til Brugsen, og jeg skal ikke noget før den 23. december...så indtil videre har jeg det fint med sneen...altså bortset fra jeg synes sne er møgtræls...bare busserne ikke er forsinket mellem 8 og 10.30 den 23. december eller 18.30 og 21.00 den 26. december, så er jeg fint tilfreds:)
Der ser ud til at være faldet en del her i Taastrup, men ikke noget der forhindrer busser og toge i at køre, men hey, DSB skal sikkert nok aflyse halvdelen af togene alligevel.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#5 Intercity toge er op til 90 minutter forsinket. Nej, ikke det store endnu. De fleste busser på fyn over længere stykker er indstillet. Der er også nogle lokale ruter der nedlagt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Tja, egentlig har jeg ikke noget imod selve sneen, mere det som kommer bagefter alt det sjap :p I dag er vi mere eller mindre sneet inde, Haderslev politi fraråder al unødig udkørsel, så hele familien er hjemme. Ser dog ud til at vores tur til Sjælland ryger her i weekenden.
#8 Ja nu har de lige fået det rettet :) Men Fyn er heldigvis ikke hårdest ramt. Jo busserne, men dem er jeg ligeglad med :) Tog fra Svendborg kører perfekt og så må vi se hvor forsinket toget nordpå er. Ved da at mine forældre nærmest ingen sne har fået.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#1 Nicki52 15 år siden
Nå, har I en historie om snevejret omkring jer?
#2 wiseguy 15 år siden
Vores den mindste er syg i dag, så konen bliver hjemme ved hende. Jeg har derfor bilen og slap for en mere eller mindre umulig cykeltur her til morgen.
#3 Skeloboy 15 år siden
#4 filmz-Utyske 15 år siden
#5 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#6 Nicki52 15 år siden
Intercity toge er op til 90 minutter forsinket. Nej, ikke det store endnu. De fleste busser på fyn over længere stykker er indstillet. Der er også nogle lokale ruter der nedlagt.
#7 Kiksmann 15 år siden
I dag er vi mere eller mindre sneet inde, Haderslev politi fraråder al unødig udkørsel, så hele familien er hjemme. Ser dog ud til at vores tur til Sjælland ryger her i weekenden.
#8 Skeloboy 15 år siden
#3 - Mente selvfølgelig togene...og det er så træls, når man skal skifte, for det kan betyde 1 times ekstra ventetid i Esbjerg
#9 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#10 Skeloboy 15 år siden
Hvad betyder det her?: Endvidere har vi suspenderet al pladsreservation resten af dagen.
Kan man stikke sin pladsbillet skråt op eller hvad?