Gravatar

#1 davenport 20 år siden

Hej Sønderjyder:

Jeg skal på weekend i Sønderborg.
Jeg skal selvfølgelig se landskamp, men dem vi skal bo ved, har ikke TV2. Så jeg har fået udgangstilladelse til at tage på bar og se det.
Er der nogen der vil med, og hjælpe en tørstig koldinggenser, så han ikke får prygl, men dog får set Danmarks triumf og får stillet tørsten?

Jeg bærer en rose i knaphullet...
;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-Wacker 20 år siden

Desværre, befinder mig selv i Parken på dette tidspunkt :-D
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#3 davenport 20 år siden

Nu bor du jo også i Kbh ;)
Iøvrigt svin, fordi du er i Parken! Der har jeg aldrig været, men ville gerne da! :/

God F.
Gravatar

#4 dyg 20 år siden

#3 - !!! Hvad er det du siger?! Har du .. jamen .. halløj! Afsted!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 Martindan 20 år siden

skidt Davenport....

er nu også fra KBH så kalrt jeg har nemmere...

var inde og se Georgien kampen her som min første kamp....

Aggers første landsholdsmål, og Søren larsen gange 2...

bliver det bedre? nej vel...
for cryin' out loud......
Gravatar

#6 tiny 20 år siden

Jeg har på fornemmelsen vi ikke er så mange aktive på Filmz fra Sønderborg området... Men hvis du ikke har noget imod at følges med et hunkønsvæsen, skal jeg da nok sørge for, at du kommer helskindet gennem en landskamp i Sønderborg... Og bare rolig, jeg er vild med fodbold. Jeg kommer fra en fodboldtosset familie, så jeg er praktisk talt vokset op på sidelinjen.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#7 davenport 20 år siden

Hej Tiny, undskyld jeg ikke fik svaret, men tråden var røget et par sider tilbage for mig.

Jeg vil lige sige tak til Sønderborg for en udemærket behandling. Jeg var på et sted der hed Penny Lane, og det var ret godt. Ejeren gav en øl, da ví vandt!
Der var ikke optræk til ballade, og øllet var nogenlunde billigt.
Der er dog et problem, når man møder folk fra Aabenraa eller Sønderborg:
Hvorfor skal man råbe sådan? Det er ligesom, at det gælder om at blive hørt, så det er en meget højrystet affære.

Ellers var det en fed aften. - Tak til Als :)
Gravatar

#8 tiny 20 år siden

Jeg tror nu ikke det er folk fra Sønderborg og Åbenrå der er højrøstede. Det er nok landskampstemning generelt. Eller også er jeg bare vant til det? :)

Det glæder mig, du havde en god oplevelse i Sønderborg. Jeg kan varmt anbefale en tur til ringriderfesten, hvis du får lyst til at vende tilbage.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#9 davenport 20 år siden

Tak. :)
Det jeg mener er, at generelt taler Åbenråerne og Sønderborgerne i et højere stemmeleje.
Jeg arbejdede også med en fra Åbenrå, han snakkede vildt højt, og grinede meget. (Ikke at der er noget galt i det, men det var bare så højt)
Det er nok bare mig der er en gammel sløv koldingenser ;)
Gravatar

#10 tiny 20 år siden

Hvis det er tilfældet, skal du nok ikke komme til Ringriderfesten - så bliver du jo skræmt fra vid og sans og vender aldrig tilbage ;) Vi laver ikke andet end at drikke øl og danse på bænke og borde til de braser sammen i 4 dage. Men sjovt, det er det. Vi plejer gerne at have gæster fra det ganske land (Vi har endda også haft englændere med) og de er alle vendt tilbage....

Skriv ny kommentar: