Gravatar

#91 rammy 13 år siden

Så har distributionsselskabet SF Film A/S også hevet fat i Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents, om et fremtidigt samarbejde vedrørende filmanmeldelser af af deres horror-udgivelser.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#92 Collateral 13 år siden

#91: NICE!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#93 rammy 13 år siden

Kære læsere, jeg har brug for jeres hjælp. Facebook gruppen, der er tilknyttet bloggen Sørensen Exploitation Cinema, skulle meget gerne opgraderes til det nye gruppe-format som facebook har lanseret. Indtil videre har jeg ikke fået muligheden på gruppen og det er måske fordi at det kræver flere medlemmer. Hvis du er læser og har interesse i at redde facebook-gruppen, må du meget gerne tilmelde dig gruppen og evt sende en anmodning om opgradering. På den måde undgår vi sletning af gruppens indhold. Giv venligst filminteresserede venner og fjender besked, så vi ikke mister facebook-delen af bloggen.

Link til gruppen: http://www.facebook.com/group.php?gid=143403982173[/b]
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#94 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Skygger og mørke er ude på at opsluge menneskeheden i Brad (Session 9, The Machinist) Anderson's apokalyptisk horror-thriller 'Vanishing on 7th Street'. En film der lige er udkommet på DVD og Blu-ray og du kan læse anmeldelsen lige her! Der er stadig chance for at byde ind i afstemning 'Hvad ønsker du på bloggen?' - så kom endelig med jeres input og hjælp med at gøre Sørensen Exploitation Cinema endnu bedre.

Preview: http://i749.photobucket.com/albums/xx139/rammy1980...
Gravatar

#95 rammy 13 år siden

Bogorm? Så er der godt nyt, for Sørensen Exploitation Cinema's bibliotek har fået nyt blod på hylderne i form af titler som 'Eaten Alive - Italian Cannibal And Zombie Movies', 'The Complete History of the Return of the Living Dead', 'Mondo Macabro', og ikke mindst bogen 'Crystal Lake Memories - The Complete History Of Friday The 13th'. Smut forbi bogdelen på bloggen lige her - det er knap så kedeligt som det lyder...
Gravatar

#96 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Alt er efterhånden blevet sagt og skrevet om horror-maestroen Lucio Fulci's aldrende splatter-film 'Zombi 2' fra 1979. Det skal nu ikke holde mig fra at komme med min mening, om den italienske zombie-klassiker. Filmen beviser at det er ikke uden grund at Fulci blev kaldt for The Godfather of Gore. Du kan læse anmeldelsen lige her!

Preview: http://i749.photobucket.com/albums/xx139/rammy1980...
Gravatar

#97 rammy 13 år siden

Det er med glæde at jeg kan fortælle at Nordisk Film Distribution A/S og bloggen Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents nu også har indgået et samarbejde vedrørende filmanmeldelser af selskabets eksisterende og fremtidige genre-udgivelser.

http://sorensencinema.blogspot.com/2011/07/nyhed-s...
Gravatar

#98 Collateral 13 år siden

#97: Hvor er det fedt at din blog bare bliver ved at vokse! Den har virkelige givet mig lyst til at dykke mere ned i genren, som jeg blot har et overfladisk kendskab til (eller i hvert fald er det kun ganske få film jeg har set, men har nydt godt af at få gennemgåët en del film fra genren af netanmelderen The Cinema Snob)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#99 rammy 13 år siden

#98: Det glæder mig virkelig at høre at bloggen har givet dig blod på tanden :)
Gravatar

#100 Collateral 13 år siden

#99: Har i øvrigt også overvejet at gå dig lidt i bedene, og skabe en lignende form, men for et andet format. Så inspirationen er på flere planer :)

Skriv ny kommentar: