Jeg har en lille facebook gruppe kaldet "Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents". Horror, B-film, exploitation, action is the name of the game. Gruppen er for os hvis liv er for kort til romantiske komedier. Her bliver mest snakket kultfilm, b-film, nye som gamle horror, science fiction, sværd og sandal, actionfilm osv. Det er en seriøs gruppe for modne brugere og folk taler med respekt for hinanden. Hvis det har interesse og du/I har noget at bidrage med er du/I være velkommende til at joine - kom frisk!
Jeg kan åbenbart ikke få linket til at virke men i kan søge på Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents via facebook. Så skulle den gerne komme frem.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Anmeldt under "Debat" & "Anmeldelser". Med Alexandre Aja´s remake af "Piranha" i farvandet, tager vi et kig på Joe Dante´s originale Animal-Attack-Movie fra 1978. Se stills fra filmen i gruppens billedarkiv.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Anmeldt under "Anmeldelser af film set i 2010 af Allan Sørensen". Jeg tager et kig på den spansk/italienske zombie-basker ”The Living Dead at Manchester Morgue”. Se om filmen stadig levere varen 32 år efter den for første gang gravede sig op til overfladen. Se stills fra filmen i gruppens billedarkiv.
Anmeldt under "Anmeldelser af film set i 2010 af Allan Sørensen". Jeg tager endnu en zombie-film under kærlig behandling. Er "Dead and Buried" fra 1981 endnu en skammeligt overset horrorfilm eller skulle den være blevet i graven? Se stills fra filmen i gruppens billedarkiv
#1 rammy 14 år siden
LINK: http://www.facebook.com/profile.php?id=1015569070#...
Hvis dette bliver tolket som spam eller der på anden måde giver nogle ondt i røven skal tråden bare slettes.
Med venlig hilsen
Allan
#2 rammy 14 år siden
#3 frankdrebin 14 år siden
#4 rammy 14 år siden
#5 frankdrebin 14 år siden
#6 Lord Beef Jerky 14 år siden
#7 rammy 14 år siden
#8 rammy 14 år siden
#9 rammy 14 år siden
#10 rammy 14 år siden