Anmeldt under "Anmeldelser af film set i 2010 af Allan Sørensen". John Landis milepæl indenfor film om det legendariske filmmonster fylder snart 30. Jeg ved hvordan det føles, jeg giver klassikeren "An American Werewolf in London" et eftersyn. Se stills fra filmen i gruppens billedarkiv.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Anmeldt under "Anmeldelser af film set i 2010 af Allan Sørensen". Carpenters banebrydende "Halloween" fra 1978 blev et kæmpehit, ikke mindst økonomisk. Dette startede en sand lavine af slasherfilm skåret over den velkendte skabelon. Jeg tager et kig på en af disse glemte slasherfilm. Der er snak om Joseph Zito´s "The Prowler" aka "Rosemary's Killer". Se stills fra filmen i gruppens billedarkiv.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Anmeldt under "Anmeldelser af film set i 2010 af Allan Sørensen". Jeg tager et kig på Alexandre Aja piratfisk-potpourri fra 2010, Piranha 3D. Kan den talentfulde franskmand finde tilbage til formen der gav os The Hills Have Eyes og Haute Tension - eller drukner det hele i MTV-gloss og hype. Se stills fra filmen i gruppens billedarkiv.
Hvor finder man anmeldelserne? Kan ikke finde dem på FB, og ved godt du skriver at det er under "Anmeldelser af film set i 2010", men aner ikke hvor det ligger?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Request sendt :) Jeg har selv set en MASSE ældre kultperler i år. Det er bare svært at tale med folk om fordi man for det meste er den eneste der har set dem.
#11 rammy 14 år siden
#12 rammy 14 år siden
#13 rammy 13 år siden
#14 Collateral 13 år siden
#15 rammy 13 år siden
#16 rammy 13 år siden
#17 Collateral 13 år siden
#18 rammy 13 år siden
#19 Spanner 13 år siden
Her er link til gruppen:
http://goo.gl/edaAG
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem