NY ANMELDELSE: Kig i kalenderen og du kan næsten gætte hvilken film vi ser på denne fredag. Jesper Pedersen har kigget nærmere på en af de største horror-franchises nogensinde og anmelder 3D-ekstravaganzaen 'Friday the 13th Part 3' fra 1982. År 2012 byder på hele 3 datoer der hedder fredag d.13 - så mon ikke i kan regne med at dette ikke bliver den sidste anmeldelse i sagaen om Jason Voorhees på Sørensen Exploitation Cinema. I kan læse anmeldelsen af Part 3, lige her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
NYHED: Her kan du læse om hvor du (lovligt og gratis) kan se se ældre film, fra herlige genre som horror, kung fu, sci-fi, western og low budget independent film. Her er rigtig mange titler at sætte hjørnetænderne i - f.eks b-films horror perlen 'Blood and Lace'. Her er også mere klassiske værker som legendariske 'Night of the Living Dead'. Eller hvad med at kaste dig over sci-fi shenanigans som 'Santa Claus Conquers the Martians'?! Læs hvor, hvordan og få flere anbefalinger lige her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
NY ANMELDELSE: Har du brug for et ordenligt skud sne og vinterkulde? Så læs med når Mark S. Svensson denne tirsdag anmelder den oversete 'Wind Chill'. Den står på interessante karakterer og tyk suspense, i dette bundfrosne psykologiske gys fra 2007. Du kan læse anmeldelsen ved at klikke her.
NY ANMELDELSE: "Back to basics" er nok den bedste måde at beskrive horror-filmen som jeg valgte at gense, til denne fredags anmeldelse. Hvis du syntes, at det ikke heeeelt er nok - så kan du læse mine yderligere skriblerier om den beskidte, britiske, subway-slasher 'Creep' fra 2004, ved at følge linket her.
Creep er blevet en af mine favoritter indenfor de seneste år og Sean Harris styrer for vildt, han kan meget med ganske lidt...eksempelvis Harry Brown, A Lonely Place To Die og i en af mine alltime favoritter får han liiidt mere spillerum nemlig i den irske gyser Isolation. (En skjult perle af de helt store imo)
Jeg er helt enig og nu du også er så glad for Sean Harris, så tjek evt Red Riding trilogien fra 2009. Der har han en spændende lille rolle som hårdkogt kriminalbetjent og filmene er af høj britisk kvalitet.
MERCHANDISE: Som noget nyt vil vi begynde at kigge lidt på merchandise inde på bloggen. Jeg har skudt 17 billeder af min og nyerhvervelse og kan hermed præsentere en fuld unboxing af NECA's godt 50cm høje (19") og bundsolide figur af Jason Voorhees, som han tog sig ud i remaket 'Friday the 13th' fra 2009. I kan læse og se alt om dette lige her.
#291 rammy 12 år siden
#292 rammy 12 år siden
#293 rammy 12 år siden
#294 rammy 12 år siden
#295 rammy 12 år siden
#296 misuma 12 år siden
#297 rammy 12 år siden
#298 misuma 12 år siden
#299 rammy 12 år siden
#300 rammy 12 år siden