Gravatar

#331 rammy 12 år siden

Så er du en af de heldige (eller måske uheldige, alt efter om den er noget værd) få, der har set den.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#332 Lord Beef Jerky 12 år siden

Hehe, jeg anser mig som "heldig" så... få? Jeg så den ellers i en fyldt biograf med plads til omkring 1500! Men jeg synes den er helt fin... humoren er meget hit and miss, men der er mange gode og vanvittige ideer i filmen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#333 rammy 12 år siden

NYHED: Hvis du allerede er med om bord på vores yderst informative facebook-side og har været inde og trykke "Synes godt om" (hvis du ikke har, hvad venter du så på?), så har du måske allerede lagt mærke til at vi er kommet over på det nye facebook-design. Der kom besked fra udviklerne om at det meget snart ville ske helt automatisk - så vi kunne lige så godt få det overstået. Vi håber at i kan finde rundt på siden alligevel. På vores facebook-side bliver du altid holdt opdateret når der kommer nye indlæg på bloggen, du kan møde andre genre-fans og kommenterer alt det du vil på opslag og billeder. Her udkommer også indlæg som kun er at finde på facebook-siden. Du finder siden ved at klikke her og husk nu at trykke "Synes godt om".
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#334 rammy 12 år siden

NYHED: Så er der en ny omgang horror-film-billede-quiz online på thehorrorquiz.com! Det er mig der har leveret billeder og svar i denne omgang - så jeg håber i vil være med! Læs evt præsentationen på bloggen ved at klikke her - eller du kan besøge quizzen direkte her.
Gravatar

#335 rammy 12 år siden

NY ANMELDELSE: Vi kigger på endnu en film fra horror-kollektivet Spiegel, Raimi, Campbell i form af 'Intruder' fra 1989. Jesper anmelder den kreative low-budget slasher og du kan læse anmeldelsen ved at klikke på dette link.
Gravatar

#336 rammy 12 år siden

NY ANMELDELSE: "Hvad fatter gør er altid det rigtige - hvad mor gør er til gengæld helt fucked up..." Vi anmelder Darren Lynn Bousmans 'Mothers Day' fra 2010 og du kan læse anmeldelsen ved at klikke på dette link.
Gravatar

#337 misuma 12 år siden

Så er den bestilt for under 70 kr via Amazon
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#338 Lord Beef Jerky 12 år siden

Har Darren Lyn Bussemand virkelig lavet en god film? Den må jeg sgu også se så!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#339 rammy 12 år siden

Så håber jeg at den lever op til forventningerne.
Gravatar

#340 rammy 12 år siden

NY ANMELDELSE: "Filmen leder muligvis efter en egen stil, som kan gøre den unik, men for mig er det svært at se andet end en kameramand, der bevidst står og vifter med kameraet for at forsøge at skabe en intensitet, som ikke rigtigt er til stede i fortællingen." Vi anmelder 'A Horrible Way to Die' og du kan læse anmeldelsen ved at klikke på dette link.

Skriv ny kommentar: