Gravatar

#391 misuma 12 år siden

Så er jeg spændt på hvilken en får thumbs up ;)

Herrguth:

Det vil jeg også gerne, men jeg er lidt af en klaphat til at sætte ord på mine film-oplevelser. Jeg synes jeg bruger en lille evighed på at samle tankerne nok til skrive nogenlunde forståeligt i Hvad-har-jeg-set-tråden. Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#392 Herrguth 12 år siden

Ok, det kender jeg også godt selv. Jeg ville også gerne lave en liste herinde, men jeg er ligesom dig, ikke god til at sætte ord på min oplevelse, og slet ikke laaange uddybende forklaringer.
Gravatar

#393 Collateral 12 år siden

Herrguth (392) skrev:
Ok, det kender jeg også godt selv. Jeg ville også gerne lave en liste herinde, men jeg er ligesom dig, ikke god til at sætte ord på min oplevelse, og slet ikke laaange uddybende forklaringer.

Men der er vel heller ikke noget krav om at det skal være langt :) Det kan man jo gøre som man vil. Kan jo også være man starter småt også finder lysten til skrive længere. Nogle er ekstremt gode til at opsummere deres holdninger på ganske få linjer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#394 rammy 12 år siden

Sommerferien er endegyldigt slut og sensommeren er over os. I september vil vi, som altid, udgive en pæn stak anmeldelser og her er et lille overblik hvad der skal ses. Vi sætter os også i den helt forkerte stol, i den interessante instruktør Adam Mason's 'The Devil's Chair' fra 2007. Vi rammer anmeldelse nummer 100 med Stuart Gordon's 'From Beyond' (1986), med Jeffrey Combs og Ken Foree på rollelisten. 'From Beyond' er baseret på en short story af selveste H.P. Lovecraft himself. Vi tager en tur tilbage til Bates Motel med Richard Franklin's 'Psycho II'. Anthony Perkins er heldigvis tilbage i rollen som den vanvittige Norman Bates i denne forsættelse fra 1983. Mark giver en hånd med lowbudget horrorkomedien 'Satan's Little Helper' fra 2004. Det bliver kigget på Italiensk produceret B-film i form af 'Hands of steel' fra 1986 og vi kigger også på 'Mikey' (1992), hvor en familie for adopteret den heeeelt forkerte unge. Hold desuden øje med vores nyheder, tilbuds-tips, unboxings osv og husk nu at syntes om os på vores facebook-side, vi syntes jo så godt om jer! Læs med her på http://www.sorensencinema.blogspot.com.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#395 Lord Beef Jerky 12 år siden

Hold kæft, hvor har jeg set Mikey mange gange som ung teenager.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#396 misuma 12 år siden

Lord Beef Jerky (395) skrev:
Hold kæft, hvor har jeg set Mikey mange gange som ung teenager.

Yup, os' her. Jeg har sågar en Onde-Børn-samling, hehe.

Den Gode Søn
Orphan
Sleepaway Camp
Case 39
The Children
Whisper
Bloody Birthday
Devil's Child/David
The Ormen
Children Of The Corn.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#397 rammy 12 år siden

Jeg er helt vil med The Children! Prøv også Who Can Kill a Child?.

[url=
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#398 Lord Beef Jerky 12 år siden

Ja, The Children er fantastisk!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#399 rammy 12 år siden

Vi er nået til anmeldelse #100 inde på Sørensen Exploitation Cinema, og den lille milepæl tillader jeg mig lige at gøre opmærksom på. Jeg har anmeldt Stuart Gordon's From Beyond fra 1986.

"...en mere ambitiøs film, både i historiefortælling og i effekterne end 'Re-Animator' og den er en sand tour de force i Stuart Gordon'sk & Jeffrey Comb'sk splatter-craziness..." - Gå i kamp med resten af vores anmeldelse #100 inde på bloggen. Læs med ved at klikke her.
Gravatar

#400 rammy 12 år siden

"...det hele er så campy, at man har brug for det vildeste campingudstyr for at komme helskindet igennem Sergio Martino's futuristiske sci-fi-western..." - Vi har anmeldt Sergio Martino's cyborg-slasker 'Hands of Steel' og du kan læse den via linket. Læs med ved at klikke her.

Husk også at hoppe ind på på vores facebook-side, og måske ovenikøbet give den et tap på "Synes godt om"! Her bliver du altid holdt opdateret når der kommer nye indlæg inde på bloggen, du kan møde og snakke med andre genre-fans og du må kommenterer alt det du vil på opslag og billeder. Her udkommer også indlæg som kun er at finde på facebook-siden, f.eks headups på nye udgivelser, trailers, rabat-tips og billeder. Kom endelig og hver med!

Du finder facebook-siden ved at klikke her.

Skriv ny kommentar: