Gravatar

#51 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Er den danske no-budget zombiefilm 'Opstandelsen' resurrectio af dansk horror eller drukner den i stiløvelser og platheder? Læs anmeldelsen lige her! Jeg har også en ny afstemning oppe - så husk at smide din stemme.

Preview: http://i749.photobucket.com/albums/xx139/rammy1980...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#52 rammy 13 år siden

Jeg kan oplyse at Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents er blevet kontaktet af distributionsselskabet Another World Entertainment om et fremtidigt samarbejde vedrørende filmanmeldelser af deres udgivelser. Et samarbejde jeg glæder mig meget til.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#53 Collateral 13 år siden

#52: Niiiice!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#54 Neranders 13 år siden

#52 Stort tillykke med det! :D
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#55 Collateral 13 år siden

Neranders (54) skrev:
#52 Stort tillykke med det! :D

Var også hvad jeg mente med #53 ;P Tillykke med det Rammy
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#56 rammy 13 år siden

Takker :D
Gravatar

#57 NightHawk 13 år siden

# 52 -

Ja, stort tillykke med det kommende samarbejde. Det lyder sgu rigtig fedt! :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#58 Spanner 13 år siden

Bloggen ser rigtig fin og overskuelig ud. Jeg glæder mig til at se mere
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#59 rammy 13 år siden

Spanner (58) skrev:
Bloggen ser rigtig fin og overskuelig ud. Jeg glæder mig til at se mere

Tak og husk er der allerede er en hel del anmeldelser at finde under 'Anmeldelser...'
Gravatar

#60 Slettet Bruger [2665910163] 13 år siden

Nice, tillykke med det. :)

Skriv ny kommentar: