Gravatar

#71 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Er Island leveringsdygtige i andet end tykke sweatre og i at sprede aske ud over nord-europæisk luftrum? Jeg anmelder den islandske slasher-film 'Reykjavik Whale Watching Massacre' fra 2009. Læs anmeldelsen lige her! Afstemningen '...of the dead' trækker snart sit sidste suk. I morgen præsentere jeg vinderen og en ny afstemningen vil se dagens lys.

Preview: http://i749.photobucket.com/albums/xx139/rammy1980...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#72 rammy 13 år siden

Så faldt afgørelsen i afstemningen 'Bedste George A. Romero'...of the Dead" film?' - se hvem vinderen blev og husk at stemme i den nye afstemning: Din ynglings Classic Horror stjerne? Find afstemningen i venstre side på bloggen. http://sorensencinema.blogspot.com.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#73 Collateral 13 år siden

Tillader mig lige at reklamere lidt for din blog på min egen blog, som godt nok er knapt så fancy, men ja :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#74 rammy 13 år siden

Collateral (73) skrev:
Tillader mig lige at reklamere lidt for din blog på min egen blog, som godt nok er knapt så fancy, men ja :)

#73: 1000 tak - det sætter jeg stor pris på Collateral :)
Gravatar

#75 rammy 13 år siden

NY ANMELDELSE: Den står på hæsblæsende horror-action, når den evige drengerøv Danny Dyer prøver at overleve i et dommedagstruet England. Jeg kigger denne gang på den britiske outbreak-film 'Devil's Playground' fra 2010 (udkommer d. 21-06-2011 på Blu-ray og DVD). Læs anmeldelsen lige her! Karloff, Price, Lugosi? Hvem skal vinde afstemningen "Din ynglings Classic Horror stjerne?" - smid en stemme, hvis du har lyst til at blive hørt.

Preview: http://i749.photobucket.com/albums/xx139/rammy1980...
Gravatar

#76 rammy 13 år siden

Der må da være nogle flere der har lyst til at smide en stemme i "Din ynglings Classic Horror stjerne?" KOM FRISK HORROR-FOLKENS :)
Gravatar

#77 evermind 13 år siden

Sådan, så har Christopher Lee fået min stemme. :) Jeg har godt nok ikke det store erfaringsgrundlag med ham fra horrorgenren, men han er altid sej!

Vincent Price er dog også et godt bud.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#78 Bruce 13 år siden

#77 Tjek lige dette i 720p. Fucking epic!!!

Og fra filmåret over dem alle, 1939 versionen med Basil Rathbone, Vincent Price og Boris Karloff

Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#79 rammy 13 år siden

#78: Hehe, hvor sjovt. Jeg modtog Tower of London (1962) i fredags fra play.com. Filmen fås sammen med en anden god Corman/Price film - The Haunted Palace (1963) - i en Midnite Movies udgivelse til ca. 60 kr.-
Gravatar

#80 Bruce 13 år siden

#79 Den ser jo svineflot ud i det klip, som om det er en HD udgave. Er din dvd ligeså flot?

Vincent Price giver Bette Davis en omgang:

Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: