Gravatar

#221 Skeloboy 13 år siden

#220 - hehe. Ja, det skal jeg :)

Du må lige sige til...og skal nok give øl til julefrokosten i 2012 :)
Gravatar

#222 MOVIE1000 13 år siden

Hva tid starter det?? Vil også gerne hjælpe med enten det eller andet i god tid, hvis du har brug for det Davenport :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#223 tiany 13 år siden

MOVIE1000 (222) skrev:
Hva tid starter det?? Vil også gerne hjælpe med enten det eller andet i god tid, hvis du har brug for det Davenport :)

Husk at han ikke laver tilbehør i år - du skal selv medbringe alt mad :P

Også derfor jeg tidligere i tråden forslog et sammenskudsgilde, hvor alle tager en tilbehørsret med
Valar morghulis
Gravatar

#224 davenport 13 år siden

ved det ikke helt. Hen på eftermiddagen, da jeg skal noget dagen før også.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#225 gi-jones 13 år siden

Måske skulle vi lave en liste over hvem der planlægger at tage hvad med. Bare så vi ikke ender med allesammen at have 2 liter kartoffelsalat under armen...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#226 The Insider 13 år siden

Okay, det ser ud til, at jeg nok godt kan komme, da jeg vistnok først tager til Indien i juli. Ruben, Tonny, Simon og Elisa, var det ikke jer, som havde booket jer ind i bilen, hvis jeg kunne skaffe den?
War. War never changes.
Gravatar

#227 evermind 13 år siden

Tjek!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#228 Wangsgaard 13 år siden

Tjek x 2

Jeg har fået fri fra arbejdet, kan være jeg har lidt lektier som skal laves men det må vi tage mellem take that sing-a-long :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#229 DarkLight 13 år siden

Tjek x 3.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#230 elwood 13 år siden

Ok jeg har lavet coin-toss og den her gang vandt Filmz, så consider me in.

Anden version jeg har fundet ud af de andre ting jeg muligvis skulle den dag, og fortaget et valg, svært men ja nu fik de fornøjelsen af mig sidste gang så.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: