Det gode ved at Elwood træffer den beslutning, er jo også at det gør det nemmere for folk som mig og dig (Kruse) at kommer derned, hvis vi fedter lidt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Har i ikke hørt det? min bil er lavet om til flitstones modellen, med plads til to "motor" så jeg regner da med i sætter skub i tingene, mens jeg styre 8-)
Yaba daba dooo!
Men spøg til side, som de siger i Dr. Underholdnings afdeling... oh I'm sorry linie 3 har lige ringet, de vil ha deres joke tilbage.
Så tænker jeg på Kød, nu skal man jo til og ud og ha det købt, plus vi skal ha noget til og holde det køligt tænker jeg, tænker ikke det har så godt af og ligge i en varm bil turen derop eller.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er helt sikkert også med nu - Skelo; vi må lige snakkes ved ang. transport og tider. Andre der skal med fra O'ense nu hvor jeg kører den vej fra? Evt. hvis nogen skal med tog fra Djævleøen, så kan man stå af i O'ense og få lift derfra (vupti! penge sparet ;)
Men som sagt overnatter jeg nok ikke (men kører heller ikke tidligt hjem) ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#238 Mmm sætter altid pris på en god kartoffelsalat, der ikke noget værre end melede kartoffler til sådan en salat, nogle købe kartoffelsalater er ganske ok, men nogen ja der smager kartofflerne bare ikke af noget.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#231 Kruse 13 år siden
Nu mangler vi bare at alle de andre som har planer den dag, også træffer den kloge beslutning ligesom elwood!
#232 gi-jones 13 år siden
#233 elwood 13 år siden
Yaba daba dooo!
Men spøg til side, som de siger i Dr. Underholdnings afdeling... oh I'm sorry linie 3 har lige ringet, de vil ha deres joke tilbage.
Så tænker jeg på Kød, nu skal man jo til og ud og ha det købt, plus vi skal ha noget til og holde det køligt tænker jeg, tænker ikke det har så godt af og ligge i en varm bil turen derop eller.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#234 wimmie 13 år siden
Andre der skal med fra O'ense nu hvor jeg kører den vej fra?
Evt. hvis nogen skal med tog fra Djævleøen, så kan man stå af i O'ense og få lift derfra (vupti! penge sparet ;)
Men som sagt overnatter jeg nok ikke (men kører heller ikke tidligt hjem) ;)
#235 elwood 13 år siden
#236 Collateral 13 år siden
#237 The Insider 13 år siden
#238 Skeloboy 13 år siden
FEDT! Så er jeg også med :)
Faktisk så vil jeg gerne stå for at lave kartoffelsalat til alle, når jeg nu bliver kørt :)
Det gør sgu det hele lidt lettere
#239 wimmie 13 år siden
Yesh; jeg kan vist godt have 4 passagerer med, så jeg reserverer da lige en plads til dig så :)
#240 elwood 13 år siden