Gravatar

#11 DarkLight 12 år siden

Jeg er også klar. Utyske når du ved hvilke weekender huset er ledig i, kan du smide datoerne ind i en www.doodle.com så kan vi tage den derfra :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 Slettet Bruger [3706364325] 12 år siden

Will do, det største problem jeg kan se er, at huset nok skal udbygges over sommeren, så det er ikke sikkert, at vi i det hele taget kan bruge det.
Gravatar

#13 gi-jones 12 år siden

Det sagt så er et sommerhus faktisk ikke en dårlig idé generelt...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 Slettet Bruger [3706364325] 12 år siden

Well, hvis vi ikke kan bruge mine forældres sommerhus, er det så helt umuligt at leje et i en weekend? Jeg har ingen anelse om hvor meget sådan noget koster og om folk er villige til at bøde lidt, selvom turen selvfølgelig også kommer til at koste.
Gravatar

#15 gi-jones 12 år siden

Det tror jeg nu sagtens vi kunne.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 wimmie 12 år siden

Man kan da sagtens leje et stort sommerhus i en weekend. Så kunne vi også være der lidt længere tid end vi plejer - evt. fredag til søndag :D

Jeg er med - uanset hvor i landet.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 wimmie 12 år siden

Btw. hvis det ender med Utyskes forældres sommerhus vil jeg meget gerne lægge billet ind på en indendørs soveplads da jeg HADER telte som pesten :p

Men jeg vil næsten hellere stemme for at vi smider en slat penge efter et større sommerhus. Det kan sagtens være på Sjælland hvis det kan få flere med.
Gravatar

#18 dyg 12 år siden

Og finder vi et sommerhus, så skal der slæbes ordentligt tv (evt. projektor) og lyd med, og så skal der ses Brutal Incasso nonstop! (Jeg har faktisk fået den set nu!!)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 wimmie 12 år siden

dyg (18) skrev:
Og finder vi et sommerhus, så skal der slæbes ordentligt tv (evt. projektor) og lyd med, og så skal der ses Brutal Incasso nonstop! (Jeg har faktisk fået den set nu!!)

Har jeg også (ssshhh...sig det ikke til nogen)
Gravatar

#20 Wangsgaard 12 år siden

Jeg er frisk og har ikke noget imod at sove i telt. Jeg har kørekort og kan måske godt låne en bil hvis det er starten af juli, men det er meget usikkert kan hele juli og august
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: