Det ville være den første filmz-begivenhed på Øen. Jeg synes det er ok, hvis vi jyder er nød til at rejse denne gang. Det skal selvfølgelig helst ikke blive en vane...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det var nu heller ikke for at insinuere at det var et problem som sådan, men eftersom Utyske allerede har skrevet at offentlig transport er problematisk derhen hvor sommerhuset befinder sig, tænkte jeg bare at jeg ville være tidligt ude med at ligge billet på en eventuel bilplads :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Sommerhuset ligger i et sommerhusområde vistnok omkring Eskebjerg, hvis jeg ikke husker helt galt. Der kører bus fra nogle af de nærliggende stationer (Jyderup og Svebølle), så vidt jeg ved, men de kører ikke så tit.
Der ligger også en Brugsen i nærheden, men det kan nok godt betale sig at sende en ekspedition afsted til Svebølle eller Jyderup i bil, da Brugsen er den eneste butik i umiddelbar nærhed.
Jeg har ikke selv kørekort eller bil, så hvis vi får et "ja" fra mine forældre og folk er friske på det, skal vi have arrangeret noget transport på en eller anden måde, i hvert fald mht. indkøb og transport af ekstra grill.
Så længe det ikke bliver i maj/juni så er jeg frisk! Det kræver dog nok også at jeg kan få et lift, men det finder vi nok ud af på et senere tidspunkt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1 gi-jones 12 år siden
#2 gi-jones 12 år siden
#3 Collateral 12 år siden
#4 gi-jones 12 år siden
#5 Collateral 12 år siden
#6 PredatorX 12 år siden
#7 Slettet Bruger [3706364325] 12 år siden
Sommerhuset ligger i et sommerhusområde vistnok omkring Eskebjerg, hvis jeg ikke husker helt galt. Der kører bus fra nogle af de nærliggende stationer (Jyderup og Svebølle), så vidt jeg ved, men de kører ikke så tit.
Der ligger også en Brugsen i nærheden, men det kan nok godt betale sig at sende en ekspedition afsted til Svebølle eller Jyderup i bil, da Brugsen er den eneste butik i umiddelbar nærhed.
Jeg har ikke selv kørekort eller bil, så hvis vi får et "ja" fra mine forældre og folk er friske på det, skal vi have arrangeret noget transport på en eller anden måde, i hvert fald mht. indkøb og transport af ekstra grill.
#8 Skeloboy 12 år siden
Jeg kan den 28. juli, 4. august og 8. september...:)
Men jeg følger da lige med i tråden her.
#9 Kruse 12 år siden
#10 Nicki52 12 år siden