Skal ikke selv deltage, men jeg ville da lige anbefale denne her. Jeg har brugt den nogle gange i forbindelse med introvejlederture på mit studie, og der er ret så hyggeligt, og det koster ikke alverden. Mener vi gav 2700,- for to overnatninger. Der er græsplæne ved siden af, så man kan spille lidt bold om dagen eller bare ligge og sole sig :-) Det er ikke sååå langt fra Roskilde station, så hvis der er nogen der er i bil kan de lige pendle frem og tilbage og hente dem som ikke er.
Desværre er udsigterne mht. mine forældres sommerhus ret skidte. De har søgt om tilladelse til at udbygge huset, hvilket nok går i gang i løbet af juli måned, hvor jeg har tid til tam-tam. :)
#31 HelmerJ 12 år siden
Sort udenpå rå indeni, store flammer og 2min, thats the way baby
#32 Collateral 12 år siden
#33 cans 12 år siden
Det er ikke sååå langt fra Roskilde station, så hvis der er nogen der er i bil kan de lige pendle frem og tilbage og hente dem som ikke er.
#34 Slettet Bruger [3706364325] 12 år siden
#35 Outbound Sith 12 år siden
Fox Mulder
#36 Kruse 12 år siden
God idé! Du kan ikke "slippe" for en julefrokost OG så den efterfølgende sommerfest. Den går simpelthen ikke!(det gælder også dig, Wangsgaard!)
#37 Wangsgaard 12 år siden
#38 DarkLight 12 år siden
Så enten skal vi være hurtig ude, eller også snakker vi industriferien, hvor de fleste nok ikke kan.
#39 wimmie 12 år siden
#40 DarkLight 12 år siden