Stødte lige ind i Ruben i går og vi snakkede om hvad det skal koste til Sommerfest og som udgangspunkt koster det jo ikke noget. Men man skal selvfølgelig fremskaffe noget mad (der ligger en brugs, Rema og Aldi relativt tæt ved skolen) og så skal vi have noget kul til grillen og nogle optændingsdingenotbrikker. Hvad de end hedder. Er der en der tager teten på det? Så må vi finde ud af hvad det koster at splitte de ting.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Er der nogen der er god til og lave kartoffelsalat, ellers så ku det være man selv skulle forsøge, de der som man køber er godt nok ikke noget godt spise.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Syntes også jeg kan huske noget med folk kun selv stød for kød og drik ved Davenport, jeg lavede ihvert tilfælle en ordentlig omgang kartoffelsjap og baconsalat med broccoli den ene gang, men om det var til alle eller en af langtursbilerne der havde lavet en lokal forhandling kan jeg ikke huske
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#181 Collateral 11 år siden
#182 gi-jones 11 år siden
Plejer vi ikke at have noget fælles-tilbehør af en eller anden slags?
#183 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#184 dyg 11 år siden
#185 gi-jones 11 år siden
Jeg husker bare et eller andet, men det var nok løgn.
#186 elwood 11 år siden
Btw. jeg høre rygter om Snøffle manden levere i år igen.
Okay dyg så brød da :)
#187 gi-jones 11 år siden
#188 HelmerJ 11 år siden
#189 elwood 11 år siden
#190 elwood 11 år siden