Så er jeg skrevet på til den 27 som en "måske". Jeg har vist ikke nævnt det herinde, men jeg melder mig snart ind i Filmz Daddy-klubben. Nærmere bestemt omkring den 4 Juli. Alt efter hvor nem hun er, og hvor meget kæresten går over tid, vil jeg meget gerne med.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Vil gerne have en fornemmelse af hvor mange der skal overnatte i øvrigt, såfremt det er muligt. Fælles tilbehør er en god idé, men nok ikke noget jeg skal stå i front for.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Så er jeg skrevet på til den 27 som en "måske". Jeg har vist ikke nævnt det herinde, men jeg melder mig snart ind i Filmz Daddy-klubben. Nærmere bestemt omkring den 4 Juli. Alt efter hvor nem hun er, og hvor meget kæresten går over tid, vil jeg meget gerne med.
Tillykke
Collateral (194) skrev:
Vil gerne have en fornemmelse af hvor mange der skal overnatte i øvrigt, såfremt det er muligt. Fælles tilbehør er en god idé, men nok ikke noget jeg skal stå i front for.
Jeg overnatter. (1 stk.)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#191 HelmerJ 11 år siden
#192 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#193 DarkLight 11 år siden
Alt efter hvor nem hun er, og hvor meget kæresten går over tid, vil jeg meget gerne med.
#194 Collateral 11 år siden
#195 davenport 11 år siden
Stort!!!
#196 The Insider 11 år siden
#197 MOVIE1000 11 år siden
Tillykke
Jeg overnatter. (1 stk.)
#198 Kruse 11 år siden
Stort tillykke DarkLight :)
#199 The Insider 11 år siden
#200 DarkLight 11 år siden
Den er fyldt op?