Gravatar

#31 Collateral 11 år siden

Ja det beklager jeg så, men er ikke selv troende så der er ikke nogen følelser at såre hvis man skal rase lidt ud verbalt ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#32 HelmerJ 11 år siden

Tror næppe der er nogen der bryder i brænd, fordi der hænger et asymmetrisk kryds på væggen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#33 gi-jones 11 år siden

Nej. Religion - det er der aldrig nogen der er døde af :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#34 Slettet Bruger [1765330726] 11 år siden

HelmerJ (32) skrev:
Tror næppe der er nogen der bryder i brænd, fordi der hænger et asymmetrisk kryds på væggen

Med mindre vi har vampyrer på filmz!
Gravatar

#35 elwood 11 år siden

Vi kan vel hænge et stort Filmz banner op foran... ohh banner, men er vi sikre på det blir der så eller. tiany, og winnie har ikke skrevet noget endnu, men de har måske også andre prioriteter for tiden i lille størrelse.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 Collateral 11 år siden

Havde sikkert heller ikke været nødvendigt at skrive på forhånd, der er bare mange der bliver lidt overraskede, så ville bare lige give en lille, men fair, warning.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#37 tiany 11 år siden

Jeg vil måske godt med, men jeg behøver ikke have indflydelse på datoen.
Så stem I bare en dato hjem og så ser jeg om det passer ind i baby og arbejde :)
Valar morghulis
Gravatar

#38 wimmie 11 år siden

Så har jeg skrevet mig på :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39 dyg 11 år siden

Vi bør vel også lige få Bony og CZ til at kigge på doodlen!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#40 elwood 11 år siden

Bony vel sikkert kun komme, hvis der er just 1 på toilettet eller hvad det er hans røvpapir hedder.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: