Gravatar

#41 davenport 11 år siden

Var der ikke en del af "de gamle" der havde forladt filmz, fordi der blev for meget bitchin? De skal vel kontaktes via FB...?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42 gi-jones 11 år siden

Tror nu ikke vi har mistet mange af dem der plejede at være med til festerne, men jeg kan huske forkert (nogen vil sige at jeg ikke kan huske overhovedet).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43 Outbound Sith 11 år siden

Mine mulige datoer er ikke mejslet i sten. Det kan være, der ryger et par i svinget efter nærmere overvejelse. Men en sommerfest d. 27. juli ville betyde, at jeg kom DIREKTE fra to uger på filmhøjskole i Ebeltoft - hvilket ville være moderat episk. :D
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#44 elwood 11 år siden

Du kommer rig på nye film oplevelser, fuld af kreativitet du åbner dørene går ud til grillen, og ser The Insider og Gi-Jones stå og råbe af hinanden Nej Jurrasic Park 3 er da det lammeste talene dino'er den scene og så...

Ahh man du har jo ikke forstået ide'en den dybere grund til det hele fordi at...

Nej JP 3 stinker!

Nej JP3 er Awesome yeaa man

Imens Ruben står i en badekåbe med hætte på, gnider sine hænder mens han smiler skummelt...

Good good let the hate flow through you...

Og starks glemmer du alt dine kreative input og viden du har tilegnet dig fra opholdet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45 Outbound Sith 11 år siden

Ja, noget i den retning. :P
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#46 evermind 11 år siden

Højbjerg er fint med mig! :)

Håber virkelig, vi lander på en dato, hvor jeg kan, da hele min juni allerede er booket ... Savner sgu at se og hygge med jer gutter m/k!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#47 elwood 11 år siden

Ser umiddelbart ud til vi har en klar fører med dato'en 27. Juli.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#48 dyg 11 år siden

*Juli!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#49 wimmie 11 år siden

Juni er dum...har eksamen den 27. så vil være dybt begravet i bøger hele måneden :)
27. juli vil være faaaaantastic!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#50 MOVIE1000 11 år siden

wimmie (49) skrev:
Juni er dum...har eksamen den 27. så vil være dybt begravet i bøger hele måneden :)
27. juli vil være faaaaantastic!

Du kan da sagtens forberede hos os, vi er da nogle stille uskyldige væsner.........

Jeg har givet op, på at skrive sætningen færdig, jeg tror ikke engang selv på det. :/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: