Så tror jeg vist nok at jeg ikke ved hvem der har ret med JP, da det er for længe siden jeg har set den og at gi-jones har ret ang. MoS, for den er Yohan vist ikke glad for.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Da der vist ikke rigtig er vedtaget noget fælles om tilbehør, er Mark og jeg blevet enige om, at vi to i hvert fald deles om noget henne fra den nærliggende Rema 1000. Hvis andre synes, dét lyder som en plan, udvider vi gerne medlemskabet. Hvad siger I? :-)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Da der vist ikke rigtig er vedtaget noget fælles om tilbehør, er Mark og jeg blevet enige om, at vi to i hvert fald deles om noget henne fra den nærliggende Rema 1000. Hvis andre synes, dét lyder som en plan, udvider vi gerne medlemskabet. Hvad siger I? :-)
Beklager i øvrigt den lidt forvirrede telefonsamtale, forbindelsen kom og gik lidt samtidig med at der skete lidt omkring mig. Men jeg er helt sikkert på. Jeg skal handle ind senere til kød og det, så kunne godt købe noget der, men er det nemmere at gøre det i morgen?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#291 Kruse 11 år siden
#292 Ericmase 11 år siden
Awesome! Jeg reserverer gerne en madresse. Det burde være nok :)
#293 Åkepool 11 år siden
JP har jeg styr på, men hvad er det nu lige at MoS er for en film?
#294 Slettet Bruger [1765330726] 11 år siden
Man of Steel.
#295 Åkepool 11 år siden
Så tror jeg vist nok at jeg ikke ved hvem der har ret med JP, da det er for længe siden jeg har set den og at gi-jones har ret ang. MoS, for den er Yohan vist ikke glad for.
#296 Collateral 11 år siden
#297 Wangsgaard 11 år siden
Ellers kan vi vel købe noget om morgen?
#298 evermind 11 år siden
#299 Collateral 11 år siden
#300 Collateral 11 år siden
Beklager i øvrigt den lidt forvirrede telefonsamtale, forbindelsen kom og gik lidt samtidig med at der skete lidt omkring mig. Men jeg er helt sikkert på. Jeg skal handle ind senere til kød og det, så kunne godt købe noget der, men er det nemmere at gøre det i morgen?