Gravatar

#301 davenport 11 år siden

Spændende hvordan vejret arter sig.. Det lyder ikke for godt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#302 dyg 11 år siden

Endnu engang: Grill! Skal min grill med, så skal den snart afhentes. Jeg er hjemme i aften efter kl. 18, og i morgen er jeg nok først hjemme omkring kl 15 (og tager afsted herfra mod Højbjerg en times tid senere).

Den kommer pakket ind i en fin hvid papkasse, og hvis nogen vil have den bagefter, så er det Jeres! Den har ikke været brugt i 1 år, men jeg mener da, at den er i fin stand.

Men altså, det kræver, at i kører herforbi i dag eller i morgen eftermiddag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#303 MOVIE1000 11 år siden

evermind (298) skrev:
Da der vist ikke rigtig er vedtaget noget fælles om tilbehør, er Mark og jeg blevet enige om, at vi to i hvert fald deles om noget henne fra den nærliggende Rema 1000. Hvis andre synes, dét lyder som en plan, udvider vi gerne medlemskabet. Hvad siger I? :-)

Hvordan melder man sig ind? :P

Jeg har valgt ikke at tage noget med, så jeg skal alligvel ind og handle noget mamse. Jeg vil gerne med i kliken.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#304 gi-jones 11 år siden

dyg (302) skrev:
Endnu engang: Grill! Skal min grill med, så skal den snart afhentes. Jeg er hjemme i aften efter kl. 18, og i morgen er jeg nok først hjemme omkring kl 15 (og tager afsted herfra mod Højbjerg en times tid senere).

Den kommer pakket ind i en fin hvid papkasse, og hvis nogen vil have den bagefter, så er det Jeres! Den har ikke været brugt i 1 år, men jeg mener da, at den er i fin stand.

Men altså, det kræver, at i kører herforbi i dag eller i morgen eftermiddag.
Hvor stor er den? Kan den være i Berlingoen?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#305 evermind 11 år siden

Collateral (300) skrev:
Beklager i øvrigt den lidt forvirrede telefonsamtale, forbindelsen kom og gik lidt samtidig med at der skete lidt omkring mig. Men jeg er helt sikkert på. Jeg skal handle ind senere til kød og det, så kunne godt købe noget der, men er det nemmere at gøre det i morgen?

No problemo! :) Men ja, hvis vi strækker den til i morgen, er det måske nemmere for folk at nå at hoppe med på vognen.

MOVIE1000 (303) skrev:
Hvordan melder man sig ind? :P

Jeg har valgt ikke at tage noget med, så jeg skal alligvel ind og handle noget mamse. Jeg vil gerne med i kliken.

Jamen så er du da bare på! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#306 gi-jones 11 år siden

Er der nogen, der skal samles op på banegården eller lign? Jeg kunne godt køre den vej forbi.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#307 Collateral 11 år siden

Og kan det ikke passe med GI, kører 100'eren (mod Odder) herud. Bare kig efter skattekontoret.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#308 Wangsgaard 11 år siden

Eric, johan og mig handler ind på vejen men tror da gerne vi vil være med på noget tilbehør og så selv medbringer kød ( hvis det er rigtig forstået)

Bony glæder sig til i morgen
Bony FB skrev:
Det er tidspunkter som dette man er ked af ikke at være på Filmz mere, så man kunne sige hvor meget man glædede sig til at se alle jer hoveder igen! Hils derinde.. Vi ses i morgen til ... RØDVIN!! ;-) :-D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#309 Collateral 11 år siden

Wangsgaard (308) skrev:
vi vil være med på noget tilbehør og så selv medbringer kød ( hvis det er rigtig forstået)

Er det :) Er ikke noget must at købe ind herhenne, så hvis du/i kan overskue at købe noget tilbehør og vi så kan splitte prisen er det også fint for mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#310 Wangsgaard 11 år siden

Collateral (309) skrev:
Er det :) Er ikke noget must at købe ind herhenne, så hvis du/i kan overskue at købe noget tilbehør og vi så kan splitte prisen er det også fint for mig.

Tror vi vil købe ind når vi kommer frem da det nok ikke er så sundt at medbringe noget fra kbh i en varm bil.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: