Gravatar

#311 Collateral 11 år siden

Wangsgaard (310) skrev:
Tror vi vil købe ind når vi kommer frem da det nok ikke er så sundt at medbringe noget fra kbh i en varm bil.

Tænkte mere hvis i skulle købe ind på vejen, som du skrev. Men det er helt fint. Vi finder ud af det når i lander.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#312 MOVIE1000 11 år siden

Collateral (311) skrev:
Tænkte mere hvis i skulle købe ind på vejen, som du skrev. Men det er helt fint. Vi finder ud af det når i lander.

Nu bliver det vel ikke til en af de der vitser om "Hvad sker der når en flok københavnere og en flok jydere skal ind og købe mad til grill?"
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#313 the_paki_don 11 år siden

Jeg... jeg må desværre komme med en smertelig meddelelse.

Jeg kan ikke få min vagt byttet. Så jeg må sige pas til denne omgang... :(
Gravatar

#314 evermind 11 år siden

Ingen Bruno alligevel ... Ingen DarkLight alligevel ... Ingen the_paki_don alligevel ... :'(

(Hvem har mere meldt fra??)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#315 dyg 11 år siden

Beklager, blev lige forsinket i min hjemkomst! Den kan nok godt være i Berlingoen, ja!

I morgen er jeg nok allerede hjemme 13:30, så hvis nogen kører tidligt ud, så sig lige til! Slå evt. på tråden eller send en sms: 21755110
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#316 The Insider 11 år siden

Winnie, skulle vi samle dig op på vejen? I så fald må du gerne lige PM'e mig din adresse på Facebook, så vi kan slå den op på GPS'en undervejs :-) Men vi overnatter jo, så vi kører først tilbage dagen efter, men jeg ved ikke, om du også havde tænkt dig at overnatte?

Og Eric, jeg har aftalt med Elisa, at vi giver 200 kroner hver for turen. Det bør dække både benzin og brobizz both ways.
War. War never changes.
Gravatar

#317 MOVIE1000 11 år siden

evermind (314) skrev:
Ingen Bruno alligevel ... Ingen DarkLight alligevel ... Ingen the_paki_don alligevel ... :'(

(Hvem har mere meldt fra??)

Jeg kan da godt skrive mig på en gang til ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#318 Ericmase 11 år siden

The Insider (316) skrev:
Og Eric, jeg har aftalt med Elisa, at vi giver 200 kroner hver for turen. Det bør dække både benzin og brobizz both ways.

Ok, sad lige og tænkte "pris... pris... pris...". :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#319 gi-jones 11 år siden

dyg (315) skrev:
Beklager, blev lige forsinket i min hjemkomst! Den kan nok godt være i Berlingoen, ja!

I morgen er jeg nok allerede hjemme 13:30, så hvis nogen kører tidligt ud, så sig lige til! Slå evt. på tråden eller send en sms: 21755110
Skal vi ikke bare aftale at jeg henter dig OG grillen?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#320 dyg 11 år siden

Hvornår kører du derud?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: