Hvad siger G. I. - skal vi være i foredragssal eller et klasselokale? Jeg tænker i forhold til at du nu var utilfreds med rumklangen til julefrokosten. Er vi i foredragssalen kan du eventuelt blive udstyret med en mikrofon ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Nå. Vi kan så ikke være i foredragssalen d. 27. juli - der er bryllup - men vi kan snildt være i et klasselokale, som vi bare kan omrokere lidt. Alternativt er der også et lille område med sofaer og sådan noget nede i kælderen, men der skal vi nok bare ikke spise. Vi må finde ud af det på dagen hvis det er.
Skal vi grille? Der er ikke noget køkken vi kan bruge (det er aflåst eller benyttes af brylluppet), men vi har vist to stående, som skulle kunne rykkes. Dem går jeg ikke udfra brylluppet bruger. Men er der nogen der har mulighed for at have nogen med kan det være at det er nemmere?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#51 wimmie 11 år siden
Hehe, jamen I må da meget gerne hjælpe... :p
#52 Collateral 11 år siden
Jamen så ser det jo lovende ud :)
Kunne godt se ud til at jeg skal dobbelttjekke med d. 27. juli hos skolen.
#53 Collateral 11 år siden
#54 gi-jones 11 år siden
#55 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#56 Collateral 11 år siden
Skal vi grille? Der er ikke noget køkken vi kan bruge (det er aflåst eller benyttes af brylluppet), men vi har vist to stående, som skulle kunne rykkes. Dem går jeg ikke udfra brylluppet bruger. Men er der nogen der har mulighed for at have nogen med kan det være at det er nemmere?
#57 elwood 11 år siden
#58 elwood 11 år siden
#59 gi-jones 11 år siden
#60 MOVIE1000 11 år siden
er egentlig ligeglad.