Gravatar

#51 wimmie 11 år siden

MOVIE1000 (50) skrev:
wimmie (49) skrev:
Juni er dum...har eksamen den 27. så vil være dybt begravet i bøger hele måneden :)
27. juli vil være faaaaantastic!

Du kan da sagtens forberede hos os, vi er da nogle stille uskyldige væsner.........

Jeg har givet op, på at skrive sætningen færdig, jeg tror ikke engang selv på det. :/

Hehe, jamen I må da meget gerne hjælpe... :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#52 Collateral 11 år siden

wimmie (49) skrev:
Juni er dum...har eksamen den 27. så vil være dybt begravet i bøger hele måneden :)
27. juli vil være faaaaantastic!

Jamen så ser det jo lovende ud :)

Kunne godt se ud til at jeg skal dobbelttjekke med d. 27. juli hos skolen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#53 Collateral 11 år siden

Hvad siger G. I. - skal vi være i foredragssal eller et klasselokale? Jeg tænker i forhold til at du nu var utilfreds med rumklangen til julefrokosten. Er vi i foredragssalen kan du eventuelt blive udstyret med en mikrofon ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#54 gi-jones 11 år siden

Foredragssal lyder da sjovere :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#55 elwood 11 år siden

Hehe rent højlunds forsamlingshus, de fade altid ud mens der var et "skænderi" i gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#56 Collateral 11 år siden

Nå. Vi kan så ikke være i foredragssalen d. 27. juli - der er bryllup - men vi kan snildt være i et klasselokale, som vi bare kan omrokere lidt. Alternativt er der også et lille område med sofaer og sådan noget nede i kælderen, men der skal vi nok bare ikke spise. Vi må finde ud af det på dagen hvis det er.

Skal vi grille? Der er ikke noget køkken vi kan bruge (det er aflåst eller benyttes af brylluppet), men vi har vist to stående, som skulle kunne rykkes. Dem går jeg ikke udfra brylluppet bruger. Men er der nogen der har mulighed for at have nogen med kan det være at det er nemmere?
Gravatar

#57 elwood 11 år siden

Grill hel klart! det jo sommerfest, synes jeg da.

Gravatar

#58 elwood 11 år siden

Ellers kan man også lave noget tag selv med buffet, hvis det andet ikke er muligt, alt efter, hvad stemningen er.
Gravatar

#59 gi-jones 11 år siden

Grill! Grill! Grill!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#60 MOVIE1000 11 år siden

Tag selv grillbuffet.

er egentlig ligeglad.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: