Jeg er ved at lure på surround, og har lidt kig på B&W's 300 serie, men jeg vil da gerne lige høre om der er nogen der har noget godt/skidt på dem for de har dem desværre ikke hjemme i HIFIklubben når jeg skal derned på lørdag :(
Prøv at hoppe ind på hifi4all.dk og stil dit spørgsmål. DE ved alt om det. Ellers kan jeg kun varmt anbefale Dalis Produkter. Der er altid en god bund i til film. Hvilkn slags musik hører du og hvad forstærker skal trække højtalerne?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Pioneer 360'eren, glimrende afspiller, har endnu ikke haft en skive den ikke kunne afspille og det er det vigtigste for mig. Funktionalitet og fjernbetjening er også helt i top.
Koster 1000kr hos laserdisken, kodefri.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 cyberzed 22 år siden
Jeg er ved at lure på surround, og har lidt kig på B&W's 300 serie, men jeg vil da gerne lige høre om der er nogen der har noget godt/skidt på dem for de har dem desværre ikke hjemme i HIFIklubben når jeg skal derned på lørdag :(
#2 davenport 22 år siden
Ellers kan jeg kun varmt anbefale Dalis Produkter. Der er altid en god bund i til film. Hvilkn slags musik hører du og hvad forstærker skal trække højtalerne?
#3 cyberzed 22 år siden
Ang forstærker så er jeg ved at kigge på Denon AVR-1603, jeg er ved at samle første sæt, og pengene er der ikke i uanede mængder.
#4 davenport 22 år siden
#5 cyberzed 22 år siden
Får positiv respons på HIFI4all :)
#6 El vez 22 år siden
#7 cyberzed 22 år siden
#8 El vez 22 år siden
Koster 1000kr hos laserdisken, kodefri.
#9 DarkLight 22 år siden
#10 dyg 22 år siden