Spielberg har købt rettighederne til een af de mest storslåede historier nogensinde. Med denne film kan han vende tilbage til "Schindlers List" udgangspunktet og fortælle en historie om eet af de mest forfulgte folkefærd i vor tid....de blonde livreddere.
Artiklen nævner intet omkring, hvornår Spielberg vil være istand til at forlade klinikken.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1: Jeg håber stadig at det er en and. Men der er self ingen der siger, at han har tænkt sig at instruere den. Det kan vel teknisk set også være et af de andre Dreamworks-hoveder der sidder med projektet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
david hasselhof hehe, minder mig om dodgeball så den her i weekenden, grinner med DH der skælder det tyske hold ud, men det sejeste var nu Chuck Norris i dommerpanelet hehe jeg var så flad af grin.
men ajj Baywatch skal bare forblive som en serie og ikke pines mere ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-Bruce 21 år siden
Artiklen nævner intet omkring, hvornår Spielberg vil være istand til at forlade klinikken.
#2 filmz-sanjo 21 år siden
Har aldrig i mit liv set en ringere serie end, baywatch.
Hvorfor laver han ikke en ny udgave af Babewatch, hehe ;)
#3 elwood 21 år siden
den er så plat det slet ik er sjovt, det ikke engang Leslie Nielsen Plat, som jo er god. Nej det er bunden af bunden.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 ks 21 år siden
#5 gi-jones 21 år siden
#6 Tylerdurden 21 år siden
Forestil dig David Hasselhoff blive spist levende af en stor hvid haj!
Det kalder jeg underholdning! :-)
#7 elwood 21 år siden
men ajj Baywatch skal bare forblive som en serie og ikke pines mere ud.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-Kadann 21 år siden
#9 El vez 21 år siden
"Run, Yasmine, run!!"
#10 filmz-Funkymonkey 21 år siden