Gravatar

#11 davenport 19 år siden

Ja, me 2. - Dermed sagt at jeg ikke skal se hende eller høre hende, lugte, smage, røre eller fornemme...

Jeg ville dø af skræk!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 HelmerJ 19 år siden

det ville jeg så sætte stor pris på!

Er det egely i flytter ud i?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#13 Patriarch 19 år siden

Min kæreste begyndte også at se spøgelser i vores nye hus. Men de forsvandt sjovt nok da vores lille søn begyndte at sove om natten, og hun fik mere en 3 timers søvn :D

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 gi-jones 19 år siden

#13: Se, dét tror jeg på :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 Patriarch 19 år siden

Jeps... det er sku svært med sådan noget. Jeg tror på ingen måde på den slags nonsens, men omvendt kunne jeg se at kun gjorde og var oprigtig bange. Det er sku' svært hvordan man skal forholde sig til den slags når man kan tage hendes frygt seriøs, men ikke grunden til hendes frygt.
Gravatar

#16 gi-jones 19 år siden

#15: Du må endelig ikke misforstå mig. I mine øjne er grunden (søvnmangel, stress, nervøsitet for barnet etc.) da langt mere alvorlig end en eller anden spøgelseshistorie. Man skal jo tage fat om problemets rod.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 Kalle Ferm 19 år siden

Eftersom jeg selv er religiøs kan jeg heller ikke afvise eventuelle ånder i verden - men det er ikke noget jeg har personlige oplevelser med.

Jeg kender en, der har oplevet at være med i et skuespil der handlede om en ånd, som hun påkaldte. Pigen fik det derefter meget svært psykisk. De kom til sidst til den konklusion, at det kunne være det skuespil der havde fremkaldt det, og forsøgte derefter at brænde manuskriptet. Det kunne ikke brænde! Så fik de en præst til at hjælpe med det. Da han sagde: "I Jesu navn, brænd", brændte det - men først der.

Det er godt nok noget af en vild historie - og den er altså sand. Det tog et stykke tid for hende at komme sig over det - men hun har det godt igen.

Jeg kender et ægtepar, der har nogle venner der lige var flyttet ind i et nyt hus. De havde det meget skidt i huset, og der skete også mærkelige ting (kan dog ikke huske hvad), og fandt ud af at de tidligere ejere havde påkaldt ånder. Mine venner (de er kristne) hjalp dem med at få ånderne ud - de gik rundt i hele huset og bad til Gud, og jeg tror også at de kastede vievand rundt omkring. Siden dengang har det ikke været et problem at bo der, de har fået fred for hvad der nu engang var i huset.

Som kristen tror jeg på at der er åndelige væsner... Men jeg har den tro, at jeg er blevet lovet, at de kræfter jeg tror på, er stærkere end ånder og hvad der ellers er.

Du kunne evt. kontakte en præst. Jeg ved, der er nogle, der beskæftiger sig med den slags.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#18 Patriarch 19 år siden

hehe, ja selvfølgelig. Men på det tidspunkt mente hun at problemets rod var spøgelser - og ligsom Davenport ville kun ringe til spøgelsesudrivere og lign. :D
Gravatar

#19 stefsims 19 år siden

Kontakt Clairvoyant Foreningen det kan være de kan hjælpe ellers kig på listen her
Jeg "hælder" nu mest til de her: SIXSQUARE SPIRIT CONSUMERS
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#20 davenport 19 år siden

Jeg skrev til en af dem fra Åndernes Magt og spurgte hvad det kostede at få ham ud... Han gav et sommertilbud på 3000,- og så sparede vi 500,-

!

Jeg tror det er en branche jeg skal ind i...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: