Du misforstår. Du må gerne lave en kopi til dig selv. Men du må ikke sprede en digital kopi. Hvis du vil give din vinyl (kopieret til computeren) videre, eller hvis din moster i USA vil give det tv videre, som hun har optaget til dig, så må det lovligt kun ske som en analog kopi - altså som kassette, henholdsvis videobånd.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg var bare ret overbevist om at analog kopi betyder at metoden der bruges til at kopiere, er analog, ikke at mediet skulle være analogt. Det kan jo f.eks. godt lade sig gøre at lagre elektronisk data på et videobånd eller kassettebånd.
#11 filmz-vassago 18 år siden
#12 filmz-Kadann 18 år siden
Kan man ikke argumentere for at det er en analog kopi, hvis tuneren i optageren er analog, men mediet der optages på er digitalt?
#13 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#14 filmz-Kadann 18 år siden
Det giver da ikke voldsomt meget mening, fordi så skulle en kopi af en vinylskive, kopieret over på en CD jo også være ulovlig.
#15 mr gaijin 18 år siden
#16 filmz-Kadann 18 år siden
Hvis den er, så skulle det da undre mig at man sælger pladespillere til USB, markedsført til at lave kopi af vinyl til CD.
#17 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#18 filmz-Kadann 18 år siden
Nej, jeg misforstod såmænd ikke. :)
Jeg var bare ret overbevist om at analog kopi betyder at metoden der bruges til at kopiere, er analog, ikke at mediet skulle være analogt. Det kan jo f.eks. godt lade sig gøre at lagre elektronisk data på et videobånd eller kassettebånd.