Ja for fanden.. Jeg arbejder jo på sagen, med flest indlæg, men der er højt til toppen..
Det jeg mener er at kunne se hvem der har været mest aktive i denne uge, md, år fx. Det kunne være sjovt at se for vi (meget) aktive brugere. Jeg tror ikke det kunne udvikle sig til spamkrig ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Folk der poster ligegyldige og intetsigende kommentarer, og som i virkeligheden ikke har noget at sige. Det er oftes kommentarer som: "Ja", "Det er jeg enig i, XXX", osv osv.
Det kan dog ikke tages som generelle regelsæt, men folk er ikke i tvivl når man oplever en fora-spammer. Jeg er også meget imod statestik på det område.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nej, det kan jeg da godt se, men jeg har da et indtrk af at alle (næsten) her er forholdsvise seriøse, eller har det ene eller andet at sige. Det er da sjældent at der er ligegyldige indlæg, som den jeg lige lavede ovenover.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 Michael Andersen 21 år siden
#12 davenport 21 år siden
Det jeg mener er at kunne se hvem der har været mest aktive i denne uge, md, år fx.
Det kunne være sjovt at se for vi (meget) aktive brugere. Jeg tror ikke det kunne udvikle sig til spamkrig ;)
#13 filmz-phalanx 21 år siden
#14 filmz-maban 21 år siden
jeg har ikke fået nok anmærkninger...
print scr.
#15 davenport 21 år siden
#16 DarkLight 21 år siden
Det er oftes kommentarer som: "Ja", "Det er jeg enig i, XXX", osv osv.
Det kan dog ikke tages som generelle regelsæt, men folk er ikke i tvivl når man oplever en fora-spammer. Jeg er også meget imod statestik på det område.
#17 davenport 21 år siden
#18 davenport 21 år siden
Nej, det kan jeg da godt se, men jeg har da et indtrk af at alle (næsten) her er forholdsvise seriøse, eller har det ene eller andet at sige. Det er da sjældent at der er ligegyldige indlæg, som den jeg lige lavede ovenover.
#19 cyberzed 21 år siden
#20 davenport 21 år siden