Gravatar

#31 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Davenport & Co - jeg syntes ikke altid anmelderkopierne er særlig gode for nogle gange mangler ekstra features eller så er de i dårlig kvalitet, hvilket gør at man alligevel må ud og købe/leje købe filmene hvis man skal lave en fyldesgørende anmeldelse/artikel.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#32 filmz-vassago 21 år siden

#31: Dårlig kvalitet? det har jeg endnu aldrig oplevet, kun på nogle menuer - fordi det måske har været en 'test mold'. Tænker du på selve filmen?

Der mangler til tider noget ekstra materiale - men dem styrer vi altid uden om. Vi vil kun anmelde DVD'er der er fuldt ud funktionsdygtige :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#33 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 32 Nogen af dem jeg har modtaget har bl.a. været ridsede og ødelagt cover !

Jeg kan heller ikke lide at lave en 1/2 anmeldelse når fx ekstra materiale disken mangler, andre gange får vi kun en VHS kopi og kan hellere ikke skrive om ekstra materialet, derfor har vi nogle af de steder jeg skriver for oprettet en særlig VHS-sektion hvor disse anmeldelser bliver lagt. Andre gange/steder (vælger min redaktører) at sende disse retur til selskabet, da de er enige i, at man ikke skal lave noget 1/2.

Jeg har Pt. ikke så meget tid til at gå til presseforestillingerne om formiddagen, men kan også bedre lide at gå til festivaler og pressemøder og skrive baggrunds/portræt/emne artikler.

Jeg sidder pt. og arbejder på en artikelserie om animated shorts, som har arbejdstitlen "Så er der tegenefilm - Små Store Oplevelser" som er langt mere spændende at skrive end kun en anmeldelse af fx Tom og Jerry - Den komplette Samling Vol X.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: