Jeg har tænkt meget over hvordan i arbejder på Filmz. Har i regulær arbejdstid, eller er det bare når i har lyst? Mødes i ofte eller sidder i forskellige steder i Dk? Det kunne være interessant at høre..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Vi arbejder når vi har tid, men forsøger at overholde de deadlines vi nu en gang sætter - det er nogen gange lidt svært pga af 'rigtigt' arbejde og studier.
Vi mødes til redaktionsmøder og snakker om de ting vi gerne vil have lavet, nye tiltag, ideer osv - ellers ser vi ikke så meget til hinanden, nogen gør - men det er så fordi de arbejder samme i 'virkeligheden' :)
Lige nu arbejder vi så forskellige steder som Århus, Vejle, Kolding, Odense og hovedstads-området. Men det funker ret godt, alt aftales via ICQ, MSN og filmz.dk forum.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
De DVD'er vi anmelder er som regel screeners vi beder om og får tilsendt fra selskaberne.
Mht. bioanmeldelser får vi invitationer til presseforestillinger af selskaberne, som ligger dage, uger eller enkelte gange måneder før filmen får premiere. Det er disse forestillinger som andre jounalister også får invitationer til.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 davenport 21 år siden
Mødes i ofte eller sidder i forskellige steder i Dk?
Det kunne være interessant at høre..
#2 DarkLight 21 år siden
#3 filmz-vassago 21 år siden
Vi mødes til redaktionsmøder og snakker om de ting vi gerne vil have lavet, nye tiltag, ideer osv - ellers ser vi ikke så meget til hinanden, nogen gør - men det er så fordi de arbejder samme i 'virkeligheden' :)
Lige nu arbejder vi så forskellige steder som Århus, Vejle, Kolding, Odense og hovedstads-området. Men det funker ret godt, alt aftales via ICQ, MSN og filmz.dk forum.
#4 davenport 21 år siden
Får i en kopi fra et filmselskab, eller må i selv ud og købe? Og hvad med biograf?
#5 chandler75 21 år siden
Mht. bioanmeldelser får vi invitationer til presseforestillinger af selskaberne, som ligger dage, uger eller enkelte gange måneder før filmen får premiere. Det er disse forestillinger som andre jounalister også får invitationer til.
#6 davenport 21 år siden
#7 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#8 filmz-Asta 21 år siden
-
#9 davenport 21 år siden
#10 trekster 21 år siden
As in: Hvem der har skrevet flest indlæg?