Gravatar

#41 evermind 21 år siden

#37: (forts.)

Mht. E.T., så er din undskyldning modtaget og godtaget. Jeg har haft temmelig travlt med at skaffe eksemplarer til folk, sende af sted med posten, få Kvickly til at lægge eksemplarer til side (selv om det skulle vise sig, at der ikke sådan lige blev udsolgt, men det vidste jeg jo ikke på dét tidspunkt) osv. Intet af dette for min egen skyld og i øvrigt temmelig krævende at koordinere med mine arbejdstider, hvorfor jeg også hurtigt bliver træt, hvis jeg oplever en mangel på samarbejde, der betyder, at jeg skal hen og rykke folk, i banken en ekstra gang eller hvad det nu være... håber, du forstår?

Jeg er ikke helt enig i, at min galde omkring ovenstående intet har med snakken at gøre. Dels er denne tråd som skabt til galde, og dels mener jeg, at hvis en person kan argumentere for, at denne tråd grundet sit usaglige indhold og lave niveau ikke har noget at gøre på filmz og er direkte latterlig, mener jeg at pågældende person bør udvise samme grad af niveau og seriøsitet, som han, IMO, klandrer nærværende tråd for at mangle. Og jeg følte mig som bekendt ikke seriøst behandlet i E.T.-situationen...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#42 evermind 21 år siden

#40: Hehe, du VIL bare tvære niveauet ned under gulvbrædderne...? Du spiller ikke tilfældigvis på hanekampe i din fritid, vel?? :P

Jeg vil dog retfærdigvis notere mig, at min scoring fik flotte røde bogstaver og tre udråbstegn!!! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#43 SpielbergFreak 21 år siden

Glæder mig at du påskønner mit arbejde med de røde bogstaver, det tog skam også sin tid;-)

Hanekampe...??!?!?;-) Det lyder sgu skægt! Det kun være jeg skulle lægge min filmhobby på hylden, og starte en ny med hanekampe! Grineren!
Gravatar

#44 evermind 21 år siden

#43: Det er jo efter sigende sundt med en hobby. Dog: Hvad du så end gør, så lad være med at starte en tråd om det - den slags ender altid galt! ;)
Gravatar

#45 SpielbergFreak 21 år siden

Det skal jeg nok lade være med. Jeg beholder nok bare min film hobby. Men en samling på omkring 200 dvd`er, til en værdi af 35.000 kr, så ligger jeg den ikke uden videre væk;-)
Gravatar

#46 evermind 21 år siden

#45: Hehe, dvd'er er gode begærsobjekter. Men sig mig lige, har du hørt noget om det med, at i hvert fald cd'er med tiden holder op med at virke?

Der skulle angiveligt have været et eller andet i nyhederne om, at et eller andet bibliotek, der havde opbevaret nogle af de først udgivne cd'er i lufttætte beholder nu havde gjort den erfaring, at cd'erne ikke længere duede.

Med fare for at gøre tråden her seriøs (hehe), har nogen så set pågældende nyhedsudsendelse?

For i givet fald, kære SpielbergFreak, vil vi måske en dag ærgre os over, at vi ikke satte pengene på hanekampe? :S
-
Gravatar

#47 lagoni 21 år siden

Jeg har ikke set udsendelsen, men det er nok det her du snakker om

"For tyve år siden blev de første musik-cd'er lagt ned i en sort kasse i Statsbibliotekets musikarkiv. Da de blev hevet op igen sidste år, fordi cd-samlingen skulle digitaliseres, var nogle af dem begyndt at gå i opløsning."
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#48 evermind 21 år siden

#47: Mange tak, det var lige dét, jeg mente - skal lige have læst det, så jeg kan få ro i sjælen... eller gyse endnu mere! :)
Gravatar

#49 SpielbergFreak 21 år siden

det er mest steder hvro luftfugtigheden er meget høj, og det gælder for det meste nogle af de ældre skiver. De kan simpelthen gå i opløsning eller ligefrem rådne og muggne, da der bruges olie, som er et organisk materiale, til fremstilling af cd/dvd`er. Jeg så et program hvor der var gået svamp i dem.

Men nutidens skiver har en levetid mellem 80 og 100 år, og i et dansk klima kan man godt lægge en 15-20 år oveni. Så det er ikke noget at være bekymret over, med mindre ens børn ser frem til ens død, så de kan overtage ens samling;-)
Gravatar

#50 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 49 Til den tid ligger film/musik på organiske servere og istedet for walkman/discman og man har indsat en form for chip eller lignende og kan nyde musik/information nårsomhelst hvorsomhelst.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: