Gravatar

#1 evermind 21 år siden

I erkendelse af, at en vis (men ikke altid viis!) del af filmz brugere går og brænder inde med uhåndterlig vrede affødt af diskussioner i diverse tråde, har jeg nu oprettet "Spredehaglstilsvining Deluxe"; tråden hvor alle frit kan udspy deres irrelevante galde.

Lyst til at skrige "fuck dig, din kolikramte homokarl!!!"...? Hjælp hinanden med at holde filmz nogenlunde rent. Bring jeres affald til DENNE tråd!

Det er sjovere for alle på den måde - og selvfølgelig 100% gratis og uforpligtende. :P

NB: Til alle, der overvejer at læse videre: Tråden kan indeholde udtalelser af anstødelig karakter...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2 inflector 21 år siden

Fuck dig Evermind :D
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 evermind 21 år siden

#2: Yeah, det sa' hun os' i går! :B
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

#4 21 år siden

Fuck en spasser tråd, er du da fuldstændig lam din idiot spasser koliramte homokarl!

Tak. :-)
Gravatar

#5 Skobbolop 21 år siden

lam tråd..

#6 evermind 21 år siden

#4: Ja, det hjælper, ikke? :)

#5: Det er dét, min mor altid sagde... "lamme tråde til lamme personer". Du er hermed inkluderet.
Gravatar

#7 inflector 21 år siden

hehe
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#8 filmz-psmadsen 21 år siden

spassere allesammen... fuck nogle mongoler...
hehe
Gravatar

#9 filmz-JuuL 21 år siden

JEG HADER MAINSTREAM JEG HADER MAINSTREAM JEG HADER MAINSTREAM JEG HADER MAINSTREAM JEG HADER MAINSTREAM JEG HADER MAINSTREAM

AAARRRRARARARARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men elsker filmen "Donnie Darko"
Gravatar

#10 filmz-Alex De Large 21 år siden

Evermind din... Grrrr... Ved ikke engang hvad det rette ord er for sådan en som dig! Din SKRIVER-I-GAMLE-TRÅDE!!!!

Skriv ny kommentar: