Gravatar

#1 thomas040 18 år siden

jeg undrede mig bare lige her da jeg så fantastiske fire 2 (bedste cameo fra stan lee forøvrigt som en anden vist også sagde), om han har haft en cameo i alle marvel film, siden bølgen af dem begyndte med x men i 2000?

jeg husker ham værende med i alle spiderman film, og i hulk... og så også fantastiske fire 2.... men jeg kan ikke huske med xmen filmene... og fantastic four 1... og andre marvel film?
Failure is a zero out.
Gravatar

#2 Morbid 18 år siden

Der findes et ret nice site, hvor man kan finde svar på sådan noget.

The Internet Movie Database

;)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#3 Steve 18 år siden

Gravatar

#4 Hive 18 år siden

Han har været med i de fleste, men ikke alle. Udover de film du nævner husker jeg at han med sikkerhed har været med i X-Men 3, Fantastic Four 1 og Daredevil. Og det er allerede blevet bekræftet at han har en cameo i Iron Man.
Gravatar

#5 HonoDelLoce 18 år siden

Nu lagde jeg ikke mærke til ham, da jeg var inde og se Spiderman 3, men det er da værd at bemærke at han redder en anden person i både 1'eren og 2'eren :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 PredatorX 18 år siden

Han har ellers en samtale med Spidey:-D Faktisk stak hans cameo i den film mig så meget i øjnene, at det næsten var en anelse irriterende.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 Bobby Singer 18 år siden

# 5

Stan Lee's cameo er nu ret svær at overse i "Spiderman 3".
Idjit
Gravatar

#8 HonoDelLoce 18 år siden

#6 og #7

Hvem siger jeg var vågen hele filmen igennem ? :P Men fortæl da endelig lige, hvor det var - måske jeg husker det ? :)

EDIT: Aaaarh, jeg imdb'ede den lige.. Det er da også rigtigt, det husker jeg egentlig godt nu :D Husker et par løv-blæsere af nogle tumper bagved der ikke gad at holde kæft hele filmen igennem, der lige ved den scene sagde noget i retningen af "man skulle tro, det var ham der havde lavet spider-man, så meget som han lovpriser ham" og jeg tænkte "hehe..."

Den røg s'gu lige i forvirringen - den film var i hvert fald, for mit vedkommende, en stor forvirring :) 'Nuff said..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 rockysds 18 år siden

Så vidt jeg husker har han cameoes i alle de superheltefilm han har været med til at skabe superhelten. Derfor han ikke er med i Blade-filmene og Ghost Rider.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#10 Hive 18 år siden

Han er ikke med i X-Men 2.

Skriv ny kommentar: