jeg undrede mig bare lige her da jeg så fantastiske fire 2 (bedste cameo fra stan lee forøvrigt som en anden vist også sagde), om han har haft en cameo i alle marvel film, siden bølgen af dem begyndte med x men i 2000?
jeg husker ham værende med i alle spiderman film, og i hulk... og så også fantastiske fire 2.... men jeg kan ikke huske med xmen filmene... og fantastic four 1... og andre marvel film?
Han har været med i de fleste, men ikke alle. Udover de film du nævner husker jeg at han med sikkerhed har været med i X-Men 3, Fantastic Four 1 og Daredevil. Og det er allerede blevet bekræftet at han har en cameo i Iron Man.
Nu lagde jeg ikke mærke til ham, da jeg var inde og se Spiderman 3, men det er da værd at bemærke at han redder en anden person i både 1'eren og 2'eren :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hvem siger jeg var vågen hele filmen igennem ? :P Men fortæl da endelig lige, hvor det var - måske jeg husker det ? :)
EDIT: Aaaarh, jeg imdb'ede den lige.. Det er da også rigtigt, det husker jeg egentlig godt nu :D Husker et par løv-blæsere af nogle tumper bagved der ikke gad at holde kæft hele filmen igennem, der lige ved den scene sagde noget i retningen af "man skulle tro, det var ham der havde lavet spider-man, så meget som han lovpriser ham" og jeg tænkte "hehe..."
Den røg s'gu lige i forvirringen - den film var i hvert fald, for mit vedkommende, en stor forvirring :) 'Nuff said..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Så vidt jeg husker har han cameoes i alle de superheltefilm han har været med til at skabe superhelten. Derfor han ikke er med i Blade-filmene og Ghost Rider.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#1 thomas040 18 år siden
jeg husker ham værende med i alle spiderman film, og i hulk... og så også fantastiske fire 2.... men jeg kan ikke huske med xmen filmene... og fantastic four 1... og andre marvel film?
#2 Morbid 18 år siden
The Internet Movie Database
;)
#3 Steve 18 år siden
#4 Hive 18 år siden
#5 HonoDelLoce 18 år siden
#6 PredatorX 18 år siden
Han har ellers en samtale med Spidey:-D Faktisk stak hans cameo i den film mig så meget i øjnene, at det næsten var en anelse irriterende.
#7 Bobby Singer 18 år siden
Stan Lee's cameo er nu ret svær at overse i "Spiderman 3".
#8 HonoDelLoce 18 år siden
Hvem siger jeg var vågen hele filmen igennem ? :P Men fortæl da endelig lige, hvor det var - måske jeg husker det ? :)
EDIT: Aaaarh, jeg imdb'ede den lige.. Det er da også rigtigt, det husker jeg egentlig godt nu :D Husker et par løv-blæsere af nogle tumper bagved der ikke gad at holde kæft hele filmen igennem, der lige ved den scene sagde noget i retningen af "man skulle tro, det var ham der havde lavet spider-man, så meget som han lovpriser ham" og jeg tænkte "hehe..."
Den røg s'gu lige i forvirringen - den film var i hvert fald, for mit vedkommende, en stor forvirring :) 'Nuff said..
#9 rockysds 18 år siden
#10 Hive 18 år siden
Han er ikke med i X-Men 2.