Den mand er umulig at stole på. Han siger det ene - så det andet.
Det er helt klart en del af hans marketingstrategi - for at holde os elendige og svage fans på dupperne. Så snart selv den mindste nyhed kommer frem bliver det jo blæst stort op.
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
ja, og så siger rygtet at der bliver klippet i dem igen. Nye scener osv. Jar Jar skulle komme med i RotJ.. Hvorfor ødelægge det med den naragtige figur? Der findes iøvrigt en tysk DVD-udgave af alle 3 film, der er blevet stjålet fra en tysk betalingskanal. De kan findes et sted på nettet. Jeg så en kopi for et stykke tid siden, hvor lyden var i tysk 5.1, og så kunne man vælge engelsk i 5.1 men så kom stemmerne ud af alle højtalere. De tager deres forholdsregler ved Lucas. Og don´t even ask, jeg aner ikke hvor man skaffer dem..
De kan dog bestilles fra Oceanien i et Laserdisk transfer, der er nogenlunde god.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nej desværre. Det er et år siden jeg købte dem. Jeg forærede dem til en kammerat, fordi han går så højt op det, og han savlede hver gang han var på besøg. Jeg mente ikke lyden (AC3) levede op til det jeg forventer, og så gider jeg ikke at se en film. Lyd er noget af det vigtigste for mig. Jeg kan dog lige kigge på coveret næste gang jeg besøger ham, men jeg tror altså ikke der står noget.
Jeg fandt dem ved at søge google, og jeg ved at det var fra en eller anden lille ø i oceanien nord for australien. Ellers, sorry! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-che 22 år siden
#2 Patriarch 22 år siden
#3 filmz-che 22 år siden
#4 Patriarch 22 år siden
#5 El vez 22 år siden
#6 Kalle Ferm 22 år siden
Det er helt klart en del af hans marketingstrategi - for at holde os elendige og svage fans på dupperne. Så snart selv den mindste nyhed kommer frem bliver det jo blæst stort op.
Jakob
#7 davenport 22 år siden
Der findes iøvrigt en tysk DVD-udgave af alle 3 film, der er blevet stjålet fra en tysk betalingskanal. De kan findes et sted på nettet. Jeg så en kopi for et stykke tid siden, hvor lyden var i tysk 5.1, og så kunne man vælge engelsk i 5.1 men så kom stemmerne ud af alle højtalere. De tager deres forholdsregler ved Lucas.
Og don´t even ask, jeg aner ikke hvor man skaffer dem..
De kan dog bestilles fra Oceanien i et Laserdisk transfer, der er nogenlunde god.
#8 filmz-Kadann 22 år siden
Har du et link?
#9 davenport 22 år siden
Jeg kan dog lige kigge på coveret næste gang jeg besøger ham, men jeg tror altså ikke der står noget.
Jeg fandt dem ved at søge google, og jeg ved at det var fra en eller anden lille ø i oceanien nord for australien.
Ellers, sorry! :)
#10 filmz-che 22 år siden