Rygterne siger, at de vil smide alle afsnit på Episode 3 DVD'en. Det håber jeg, da jeg blot er nok en bonderøv fra provinsen, der ikke kan se Cartoon Network (endnu).
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Udover det så er Samurai Jack sgu da for fed.. Har først lige opdaget den da jeg først nu har fået Kabel TV..
Men er der ikke nogen da kan give mig sende tidspunkterne på Samurai Jack.. Og hvad er plottet egentlig. Jeg mener, den er da lidt Science Fiction agtig, til at han er Samurai..?!?
Udover det vil jeg lige lave en Shout out til alle de fede mennesker der Roamer på det her Forum. (har også først lige opdaget siden her, og er rimelig ny her)...
#1 filmz-Zikor4 22 år siden
Undskyld hvis dette allerede er blevet posted!
Men i aften kl. 17:00 kommer der Star Wars Clone Wars på Cartoon Network (dansk tid, dansk kanal)
Det tror jeg, jeg vil prøve at se, det ser ret nice ud!
#2 filmz-phalanx 22 år siden
men de danske stemmer er ikke så fede
#3 filmz-Zikor4 22 år siden
#4 Captain Vallo 22 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#5 filmz-phalanx 22 år siden
#6 azathoth 22 år siden
#5: Det er ikke så underligt, det er samme person der står bag, Genndy Tartakovsky... han har bl.a. også har lavet Dexters Laboratory!
#7 filmz-phalanx 22 år siden
det var da bare totalt et tilfælde
#8 El Capitan 22 år siden
Har først lige opdaget den da jeg først nu har fået Kabel TV..
Men er der ikke nogen da kan give mig sende tidspunkterne på Samurai Jack..
Og hvad er plottet egentlig. Jeg mener, den er da lidt Science Fiction agtig, til at han er Samurai..?!?
Udover det vil jeg lige lave en Shout out til alle de fede mennesker der Roamer på det her Forum. (har også først lige opdaget siden her, og er rimelig ny her)...
-------------------------
#9 filmz-phalanx 22 år siden
SAMURAIER KIGGER RØV
#10 El vez 22 år siden