Hej med jer. Sidder lige og putter min Star Wars bestilling ind i DVDprofiler og mangler derfor et (forholdsvis) hi-res billede af coverets ene side. Har den side med Luke+Leia, og mangler nu bare den side med Vader... Nogen der har et link til dette billede?
Jeg ved ikke, om jeg gør noget forkert, men efter at have gjort coveret stort hos Lasedisken, trækker jeg det ud på mit skrivebord - så ligger det der, men jeg kan jo stadig ikke gemme det på min computer og bruge det i Profiler!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Når billedet ligger på dit skrivebord, er det jo også gemt på din pc. Hvis dte er nemmere, kan du bare flytte det over i en anden mappe fx sammen med andre billeder og så skulle du gerne ku bruge dte i DVDprofiler.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sagen er den, at det som sådan ikke er et billede, der placerer sig på skrivebordet, men en genvej!
Jeg gør følgende:
1: Går ind på Laserdisken.com 2: Søger på "ALF" 3: Gør coverbilledet af "ALF" stort ved at venstreklikke på det med musen 4: Trykker på musen med venstre, og trækker det ud på skrivebordet. 5: Her placerer det sig som en genvej - et mhtml dokument, der - når man klikker på det - åbner Laserdisken.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Hmm, ja, det er så rigtig nok... Hvis du bare skal bruge billedet i DVDprofiler, så er det lille coverbillede fint og dte kan gemmes rigtigt. Desværre intet bag-cover så...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 McPeter 21 år siden
Thanx!
/McP
#2 filt 21 år siden
#3 Yoda 21 år siden
Det lader til, at Laserdisken har "låst" deres covers, når de vises i stort format.
#4 filt 21 år siden
#5 Yoda 21 år siden
#6 Yoda 21 år siden
#7 lagoni 21 år siden
#8 Yoda 21 år siden
Jeg gør følgende:
1: Går ind på Laserdisken.com
2: Søger på "ALF"
3: Gør coverbilledet af "ALF" stort ved at venstreklikke på det med musen
4: Trykker på musen med venstre, og trækker det ud på skrivebordet.
5: Her placerer det sig som en genvej - et mhtml dokument, der - når man klikker på det - åbner Laserdisken.
#9 lagoni 21 år siden
#10 azathoth 21 år siden