Gravatar

#11 Yoda 21 år siden

I know! ;-)

Men ikke i stort format, og ikke bag-cover! :-(
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12 nakalay 21 år siden

Du kan bare følge stien hvorpå billedet ligger og gemme det. Jeg sparer dig for besværet og smider et par links:

Alf:
forside
bagside
disc 1 & 2
disc 2 & 3
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#13 Yoda 21 år siden

Tak for hjælpen, Nakalay!

Men, det kan godt være jeg spørger dumt, hvad mener du med "Du kan bare følge stien hvorpå billedet ligger og gemme det"?

Vil du ikke være sød og skære det ud i pap for en computer idiot? :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 nakalay 21 år siden

#13 Grunden, til at du har problemer, er, at du bruger IE (ikke?) - hvis du brugte Firefox, ville det være et stykke mazarinkage. Laserdisken kører et javascript, der gør at du umiddelbart ikke kan højreklikke. Dette problem kan imidlertid løses ved at slå udførelse af javascript fra i "Internet Options..." - eller at skrotte IE og springe på Mozilla-vognen. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#15 azathoth 21 år siden

MOZILLA!!! You gotta love it... :P

Yoda, undskyld jeg ikke lige fattede hvad du mente, det virkede jo fint i min Mozilla! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#16 filt 21 år siden

Når jeg hiver billedet ud er det billedet, og ikke en genvej, jeg gemmer.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#17 Yoda 21 år siden

Mozillla? Hvor kan man erhverve sig det?

#15 No problem ;-)
Gravatar

#18 Yoda 21 år siden

Hvor præcist slår man det fra inde i "Internet indstillinger"?

Har prøvet mig lidt frem, men lige lidt hjælper det - desværre :-(
Gravatar

#19 azathoth 21 år siden

#17: www.mozilla.org

... and tell your friends! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#20 McPeter 21 år siden

Tak for hjælpen... men har stadig ikke helt fundet det rigtige Darth Vader Box-cover... Det jeg leder efter er selve box-set coveret i stor størrelse! I kan se der her - det er billede nr 2 jeg leder efter - bare uden at der står DVDAnswers.com hen over... :-)

Btw, så har jeg fået downloaded de billeder fra Laserdisken.dk
IV front
IV back
V front
V back
VI front
VI back

Dette er links så de åbner i en browser med top-menu - så skal man bare klikke 'filer' og 'gem som' - så gemmer den hele siden inkl billede som ligger i en undermappe på harddisken og så kan man nappe det derfra...

Hvis man selv kan finde ud af at klippe-klistre med billeder, så kan man også hente dem alle 6 hos axelmusic.dk i god opløsning... (1,33MB for det samlede billede i .jpg)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: