Gravatar

#31 filmz-The-Lone-Gunman 20 år siden

Hej, jeg har ikke skrevet på filmz før, men jeg har lige et spørgsmål som nogen måske kunne hjælpe mig med.

Jeg har set filmen, og må sige den var rigtig god. Men mit spørgsmål er hvem der spiller Darth Vader i ep. III? Det kan vel ikke være Hayden Christensen der spiller Vader, da han jo er omking ½ m lavere.

Og er det James Earl Jones der er stemmen igen?
Gravatar

#32 HeavyClaus 20 år siden

Det er Hayden :-)
Gravatar

#33 filmz-The-Lone-Gunman 20 år siden

Har han stylter på? :) Og er det også Haydens stemme, bare sat gennem en computer?
Gravatar

#34 HeavyClaus 20 år siden

Glemte helt at sige velkommen forresten ;-) Håber du nyder opholdet her...

Har ikke rigtig så meget styr på hvordan de har lavet ham så høj og hans stemme... Prøv at tjekke bonus discen på Star Wars boksen, der kommer de lidt ind på det!
Gravatar

#35 El vez 20 år siden

Stemmen er James Earl Jones', det er ganske tydeligt. Men det er Hayden Christensen der er i dragten.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#36 filmz-The-Lone-Gunman 20 år siden

Mange tak.
Gravatar

#37 myggen 20 år siden

Og ja, de har givet ham 'stylter' på. Det er blandt andet derfor han vakler en del når han rejser sig fra 'briksen'. Og så for at vise, at det ikke er helt nemt at gå uden ben :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#38 azathoth 20 år siden

Jeg tror også de har brugt noget forced perspective ala det de gjorde i LOTR.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#39 soda 20 år siden

#29 rent faktisk er jeg blevet adopteret, som 3-årig. Jeg ved hvem min biologiske far er, men ham kalder jeg Preben og min adoptivfar kalder jeg far selvom han nok mere er min sted-far. -
Et lille sidespring.

Filmen var kanon. Nogen påstår, at baggrundene mindede meget og baggrunde fra Playstation 2 spil, men jeg syntes det var eyecandy og super flot ;)

Syntes bestemt, at den levede op til mine forventninger og den samtidig samlede trående op til Episode 4.

Nu kan man kun håbe, at Episode 7-9 også bliver filmatiseret, men det er desværre nok ønske tænkning.

Findes disse episoder egentlig som bøger skrevet af George Lucas ? - Har kun læst bøgerne af Timothy Zahn, som iøvrigt gør et kanont arbejde i at bevare atmosfæren fra de originale film.

En helt anden ting. Faldt engang over en hjememside med star wars fans, som selv digtede videre på historien. Nogen der har adressen til den side ?
Gravatar

#40 kill the bills 20 år siden

#37 han halter også fordi den dragt var blevet gjort så skide tung.

Skriv ny kommentar: