Gravatar

#1 coolflash 22 år siden

Sidder her med et godt glas kakao - mentalt rustet til en hel nat med fingeren på F5. 4 billetter i cinemaxx/aarhus er mit mål...

Er der andre derude i æteren der er i samme båd? I så fald - hvordan går det med jer??

Gooood Huntin´ ,)

PS. Hvis der er nogen der evt. har lidt brugbart update på alt fra billetstatus fra folk i "felten" til andet godt, så sig endelig frem... (jeg er selvf. mest interesseret i update fra Cinemaxx i Århus) :)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#2 coolflash 22 år siden

YYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!! Got em´! *jubler højlydt*

Klokken er nu 01.30... "Forsalget starter kl. 00.01" - mine behårede baller! :D
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#3 El vez 22 år siden

Mine var sikre for et par uger siden... Så jeg sidder her for min egen fornøjelses skyld.

Fået vabler endnu, CoolFlash ? ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 coolflash 22 år siden

*tjekker efter*

Heh, det er tæt på :P

Hvor skal du se filmen henne Hr. Vez?
Gravatar

#5 Hasselguff 22 år siden

Nogen der stadig er i live? Sidder selv og venter på at tage ind til Imperial og stille mig i den nu sikkert alt for lange kø - lovede at skaffe biletter til familien imod det der lige nu virker som en alt for lille belønning...

:)
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#6 filmz-Wacker 22 år siden

Bestilling fra kl. 12.00 der hvor jeg skal hen, så jeg holder mig hjemme i dag
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#7 El vez 22 år siden

#4 Cinemaxx.. desværre.

Satser på at se den i Imperial en af de følgende dage.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 DarkLight 22 år siden

hmm er Cinemaxx virkelig så dårlig ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

I forhold til Imperial er svaret: Ja ! ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#10 DarkLight 22 år siden

Nogen der kan sammenligne med f.eks Biocity Århus ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: