Det skal du bestemt ikke regne med. For det første opdateres top- og bundlisterne kun hver mandag, og desuden er den stadig afhængig af antal stemmer. Minimum antallet er sikkert ikke nok. F.eks. har 1675 personer stemt på "Oldboy". P.t. er minimum kravet 1250 stemmer for at komme på top 250-listen, og med et gennemsnit på 8,6/10 burde "Oldboy" være placeret i top 50.
#22 Jeg kigge efter lge her idag, og hvis jeg husker rigtigt, så står der at så længe en film har 625+ stemmer, så har den mulighed for at komme på bundlisten. Det er nemlig ligegyldigt hvor mange stemmer dem i bunden har, det er kun gældende for dem i toppen.. der var tilmed udarbejdet en formel, for hvordan de regner det ud.
update: kiggede lige efter for bundfilmlisten, der stod følgende: In order to appear in the Bottom 100 Titles chart the title must have received at least 625 votes
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#21 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#22 JannikAnd 20 år siden
Det skal du bestemt ikke regne med. For det første opdateres top- og bundlisterne kun hver mandag, og desuden er den stadig afhængig af antal stemmer. Minimum antallet er sikkert ikke nok. F.eks. har 1675 personer stemt på "Oldboy". P.t. er minimum kravet 1250 stemmer for at komme på top 250-listen, og med et gennemsnit på 8,6/10 burde "Oldboy" være placeret i top 50.
#23 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg kigge efter lge her idag, og hvis jeg husker rigtigt, så står der at så længe en film har 625+ stemmer, så har den mulighed for at komme på bundlisten. Det er nemlig ligegyldigt hvor mange stemmer dem i bunden har, det er kun gældende for dem i toppen.. der var tilmed udarbejdet en formel, for hvordan de regner det ud.
update:
kiggede lige efter for bundfilmlisten, der stod følgende:
In order to appear in the Bottom 100 Titles chart the title must have received at least 625 votes
#24 filmz-Kaffekongen 20 år siden
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
#25 filmz-ataris 20 år siden
#26 filmz-herskegut 20 år siden
#27 El vez 20 år siden
#28 filmz-Alex De Large 20 år siden
#29 JannikAnd 20 år siden