Gravatar

#1 Vestas 20 år siden

Hvis der er nogen, der har set "Stjerner uden hjerner" med Timm Vladimir og Gordon Kennedy, så vil i nok give mig ret i, at det er en af dårligste film, der nogensinde er blevet lavet.

Hvis i har en account på IMDb, så kan i hjælpe med til at resten af verden også får det at vide. Det er nemlig sådan at en film skal have mindst 625 stemmer for at kunne komme ind på IMDb's liste over de 100 dårligste film nogensinde.

Lige nu er der 583, der har stemt på den og den har nu karakteren 1,5 ud af 10, hvilket ville give den en rigtig flot placering på IMDb Bottom 100.

Det ville da være fedt, hvis vi kunne få en dansk film med på listen over de 100 dårligste film i hele verden.

Husk også at stemme på "Dogville" og "Festen", der p.t. ligger på pladserne 120 og 168 på listen over de 250 bedste film nogensinde.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#2 Zelle 20 år siden

Jeg har da for lang tid siden givet min stemme til Stjerner uden Hjerner... Selvføglig også kun 1 ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#3 filmz-Le Samouraï 20 år siden

Nu igen? 'Stjerner uden hjerner' har allerede én gang ligget helt i bunden på listen, som verdens dårligste film, for et par år siden.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#4 Morbid 20 år siden

De har desværre skærpet kravene til indstilling. Før skulle man kun have 125 stemmer mener jeg
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#5 El vez 20 år siden

Så må vi alle gøre vores for at få den tilbage på listen..

41 votes to go!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 filmz-lbw 20 år siden

Jeg mener, at der for noget tid siden var en hel del diskussioner på IMDB's fora om, at IMDB manipulerede med stemmerne... Det var en hel film (mener også Dogville) som på underligvis fik fjernet en masse 10-taller eller lign.

Siden den episode har jeg godt nok ikke gidet stemme på noget som helst.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#7 filmz-Funkymonkey 20 år siden

manipuleret er så meget sagt, som internettets største filmsite kommer IMDB også ud for en del folk der bare lige går ind for at give en film 1 eller 10, IMDB tager så forskellige metoder i brug for at undgå skævridning af rating systemet, det er dog ikke offentliggjort hvordan dette gøres - hvilket jeg personligt tror, skyldes de ikke vil have folk arbejder sig uden om disse filtre.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#8 filmz-lbw 20 år siden

#7 Fair nok (tråden her illustrerer jo også din pointe) - men det de gør (eller har gjort) er at resette flere brugeres stemmer uden hensyntagen til om det er reelle eller "falske" stemmer - og det fjerner ihvertfald mit incitament til at stemme.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#9 Vestas 20 år siden

Så er den oppe på 590 stemmer...
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#10 JannikAnd 20 år siden

Tror, det bliver svært. Sidste jeg var på IMDb's bottom 100, var der to nye film med det umulige gennemsnit på 1/10.

Skriv ny kommentar: