Gravatar

#71 filmz-gimleno1 19 år siden

jessup, "det man siger er man selv", det skrev du forhåbentligt ikke dybt seriøst, vel? Barnlig? Haha, ja, verden ER sgu et spejl! Og selvfølgelig checker du efter for mit svar, men helt ærligt så føler jeg ikke at det er værd at bruge mere tid på end den tid det tog at skrive dette..

MEN til evermind: tak for et relevant og sagligt indslag - vel værd lidt respekt, og det er ret sjældent herinde, syntes jeg. Når jeg hiver janteloven ind var det ganske enkelt fordi det var hvad jeg selv så i min tolkning af posten, og måske malet fordi jeg er så træt af at se hvor mange danskere har travlt med at kommentere andres bommerter istedet for at feje for egen dør først - og ja, den stolthed der er inden for dansk film er efterhånden til at kaste op over. Ja, vi har haft nogle successer, men det er utroligt så dumme de "kloge" filmfolk må være hvis de tror den hellige gra v er velforvaret hvis vi bare bliver ved at producere ens film, for så har vi nok success for evigt....WROOONG....der skal sgu noget nytænkning til. Tænk dansk film FØR Nattevagten, en oase af kedsomhed og ligegyldighed, og det syntes jeg efterhånden vi er begyndt at bevæge os tilbage til igen....synd og skam, der skal nogle NYE succeer på bordet, ikke blot gammel vin på ligeså gamle flasker..GUDSKELOV har jeg kendskab til et PAR film der kommer ud i det nye år der ikke er det sædvanlige bavl...de vil sikkert bliver sablet ned, men det siger jo så også lidt om danske kritikeres evne til at se ud over egen næse... Og så må jeg sige at hvis man EN gang har set "Reptilicus" så glemmer man den ikke *LOL*
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#72 jessup 19 år siden

#71 - jeg har ikke læst dit reply

#73 filmz-gimleno1 19 år siden

#72 Det ved jeg godt, det plejer du jo ikke ;-)
Gravatar

#74 Vestas 19 år siden

Jeg er godt nok ked af, at min opfordring til at stemme på Stjerner uden hjerner har skabt så megen strid her i julen. Mht. min motivation for at skrive indlægget rammer evermind så meget bullseye i #70, at man skulle tro, han kunne kunne læse tanker. Must be some jedi mind trick...
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#75 evermind 19 år siden

Hehe, yeah... "Reptilicus" er en oplevelse, der sætter sine spor. Og de er store og dybe, som man kan forvente det, når sådan en øgle planter sin vægt på danske agre...!

Hvad kan jeg sige? The force is strong with me... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#76 filmz-gimleno1 19 år siden

#75 Dirch Passer der pludselig bryder ud i sang mens en stor øgle hærger København...og så på engelsk...det lyder jo som et mareridt *G*

Skriv ny kommentar: