Gravatar

#21 nakalay 20 år siden

Er Broadway et MUST!!!?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#22 dyg 20 år siden

Når du kommer derover, så smut ind på Times Square, der ligger et turist-center, de kan garanteret fortælle dig mere om New Yorks biografer. Den ligger lige ved siden af McD.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 filmz-Loft 20 år siden

Mens vi er ved anbefalinger, så er NBC's studier i Rockefeller Center ret interessante at se, om ikke andet, så for en tur på skøjtebanen, og et kig på det enorme juletræ (hvis du skal derover i december).
Gravatar

#24 davenport 20 år siden

NayZe - i US ligger ALT ved siden af en McD :D

Jeg var i sonys bio på Times. Jeg var inde at se den film med Ed Norton og Jenna Elfman (kan ikke huske titlen), og så kommer karakterene i filmen ind i biografen... Altså på lærredet. Det viste sig at noget af den var optaget i samme biograf, og det var nok noget af det mest syrede jeg har oplevet.

Interaktiv biografagtigt!

Men generelt er biografer ikke så fede i USA, jeg har været i forskellige i NY, SC og FL og det er sku aldrig en særlig fed oplevelse.
Jeg anbefalede dog et ældre ægtepar at gå ind at se 28 Days Later. Gad vide hvad de har sagt til det? - Jeg fortalte dem, at det var en flot, europæisk film... Hæ hæ
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#25 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 20 Jeg snakker lige med familien overthere og høre hvilke(n) de ellers kan anbefale og vender tilbage !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#26 filmz-happyhansen 20 år siden

# 25 Fedt, Tak

Skriv ny kommentar: